Haku
Viitteet 1-4 / 4
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)
Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten
ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020
aikana kokenut ...
Mansikkatilan mahdollisuuksia ja haasteita jatkojalostusta aloitettaessa
(2022)
Mansikan tuotanto lisääntyy Suomessa jatkuvasti lähiruoan nosteen sekä terveellisten elämäntapojen kysynnän myötä. Mansikoita tuottavan tilan onkin mahdollista parantaa tilansa taloudellista tulosta jatkojalostamalla ...
Markkinointistrategia applikaatioyritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tutkimusongelma löydettiin startup yrityksen tiedottomuudesta käyttää sosiaalista mediaa hyödyksi tuotteen markkinoinnissa. Yritys luo applikaatioita sovelluskauppaan myyntiin ja osittain myös suoraan asiakkaalle ...