Haku
Viitteet 1-10 / 17
Työnantajamielikuvan vaikutus työntekijäsaatavuuteen : Case Henkilöstöpalveluyritys X
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hotelli-, ravintola-, pitopalvelutoimialan (HoReCa)
työntekijöiden työnantajamielikuvan tilanne henkilöstöpalveluyrityksessä X. Tutkimuksen
avulla pyrittiin selvittämään, kuinka ...
Jyvässeudun Taksiautot Oy:n brändi-imago asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Taksilain muututtua vuonna 2018, kilpailu alalla alkoi. Tämä on johtanut siihen, että taksiyritysten on täytynyt alkaa panostamaan myös brändi-imagoonsa, jotta he erottuisivat kilpailijoista ja liiketoiminta pysyisi ...
B2B-sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on oleellinen osa nykypäivän yritysten välistä markkinointia. Se on edullista ja tavoittaa suuren joukon ihmisiä ympäri maailmaa. Kuitenkin huonosti suunniteltuna ja toteutettuna se voi antaa jopa ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Brändimaskotin suunnittelu pk-yritykselle
(2020)
Nykyajan yritykset pyrkivät rakentamaan brändejä erottuakseen kilpailijoistaan. Yritysten tulee luoda vahva brändi, jolla pyritään erottumaan kilpailevien yritysten tuotteista ja palveluista. Brändi koostuu erilaisista ...
Instagram yökerhon markkinointiviestintäkanavana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa toimivat yökerhon Instagram-markkinoinnin keinot ja mahdollisuudet. Tutkimuksen tarve syntyi, kun toimeksiantajayritys Club Escapelta puuttui kokonaan sosiaalisen median ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Markkinointisuunnitelma Varjolan tila – Bistro Sylvi
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Laukaassa sijaitseva Varjolan tila Oy, jonka kahvila-ravintola Bistro Sylvin markkinointi kaipasi kehittämistä. Bistro Sylvi on toiminut vuodesta 2012 lähtien, mutta sen yleinen tunnettuus ...
Keskisuomalaisen digitilauksensa peruuttaneiden asiakkuuden jatkaminen
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin Keskisuomalaisen digitilauksensa peruuttaneiden peruuttamisen
syitä ja sitä, kuinka heidät saataisiin kokeilemaan lehteä uudelleen. Tutkimuksen toimeksiantaja oli Kesi-Suomen Media Oy, joka ...