Haku
Viitteet 1-10 / 45
Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Keskieurooppalaisen kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät sauna- ja spa-markkinoilla
(2022)
Tavoitteena työssä oli tutkia keskieurooppalaisen kuluttajan ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä sauna- ja spa-markkinoilla. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Harvia Oyj:n kanssa. Harvia on yksi maailman johtavista ...
B2B-vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen teknologia-alan yrityksessä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin B2B-vaikuttajamarkkinointia ilmiönä yrityksen näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä B2B-vaikuttajamarkkinointi on ja miten sitä voidaan B2B-yrityksessä hyödyntää. Opinnäytetyön ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma sijoittumispalveluille julkishallinnossa: Case Business Jyväskylä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin digitaalista markkinointiviestintää julkishallinnollisen toimijan näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Business Jyväskylän sijoittumis ...
Jälkimarkkinointi osana mikroyritysten liiketoimintaa
(2022)
Jälkimarkkinoinnin rooli osana yritysten markkinointia ja liiketoimintaa kasvaa jatkuvasti. Mikroyrityksissä kuitenkin kohdataan usein haasteita markkinoinnin ja erityisesti jälkimarkkinoinnin toteuttamisessa. Jälkimarkkinoinnin ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen milleniaaleille: case: Likkojen Lenkki / Tapahtumatuotanto Voltti Oy
(2022)
Työn aihe tuli toimeksiantona Tapahtumatuotanto Voltilta. He halusivat parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta ja houkutella tapahtumaansa lisää milleniaaleja. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ratkaisuja, miten ...
Mansikkatilan mahdollisuuksia ja haasteita jatkojalostusta aloitettaessa
(2022)
Mansikan tuotanto lisääntyy Suomessa jatkuvasti lähiruoan nosteen sekä terveellisten elämäntapojen kysynnän myötä. Mansikoita tuottavan tilan onkin mahdollista parantaa tilansa taloudellista tulosta jatkojalostamalla ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
Markkinointi Snapchatin AR-tehosteilla
(2022)
Snapchat on ollut suuri tekijä sosiaalisessa mediassa jo monen vuoden ajan ja siltä löytyy valtava käyttäjäkunta. Moni mieltää yhdeksi sovelluksen tärkeimmistä ominaisuuksista hauskat tehosteet, jotka hyödyntävät AR-teknologiaa. ...
Brändin uudistamisen vaikutus yrityksen henkilöstön sisäiseen motivaatioon
(2022)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan yritysbrändin uudistamisen vaikutusta
yrityksen henkilöstön sisäiseen motivaatioon. Tarkoituksena oli löytää vastaukset ennaltamääritettyihin tutkimuskysymyksiin: ...