Haku
Viitteet 1-10 / 15
Sosiaalisen median toimenpidesuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön taustalla oli jyväskyläläisen Finlandia Hotelli Alban tarve kehittää toimintaansa sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli laatia sosiaalisen median toimenpidesuunnitelma Hotelli Alballe. Toimenpidesuunnitelma ...
Solo Sokos Hotel Paviljongin imago Instagramissa
(2019)
Solo Sokos Hotel Paviljonki on Jyväskylässä sijaitseva, vuonna 2012 avattu ensimmäinen Solo-tyypin Sokos-hotelli. Se on tuottanut sisältöjä Instagram-tililleen jo vuodesta 2013, joten oli hyvä hetki tarkastella, millainen ...
Cocktail catering -palveluiden visuaalinen ilme sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kuluttajat toivovat cocktail catering -palveluita tarjoavan yrityksen visuaaliselta ilmeeltä ja sisällöltä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Cocktailgate ...
Sosiaalisen median vaikutus ja merkitys ravintolan markkinointikanavana
(2020)
Ravintola Revolution on monipuolinen anniskeluravintola, jolla on laaja asiakaskunta. Revolution hyödyntää aktiivisesti sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Digitalisaation tuomia etuja oli hyödynnetty tehokkaasti jo ennen ...
Asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin uudistaminen yhdistyksessä: Case Keski-Suomen maa- ja kotitalousnaiset
(2021)
Kehittämistyön tutkimustehtävä oli asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin uudistaminen
toimeksiantajan, Keski-Suomen maa- ja kotitalousnaisten sosiaalista mediaa varten. Opinnäytetyön tavoite oli tuottaa asiakaspersoonakuvaukset, ...
Miten erottautua verkostomarkkinoijana Instagramissa vaikuttajamarkkinoinnin avulla?
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena hyödyntäen strukturoidun haastattelun menetelmää ja sisällönanalyysiä. Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella verkostomarkkinointia Instagramissa ja arvioida ...
Sosiaalisen median markkinointi ja sen vastuullisuus pandemia-ajassa
(2021)
Opinnäytetyön taustalla oli ajatus somemarkkinoinnin haasteellisuudesta pandemian aikaan pohjautuen vastuullisuuden ja liiketoiminnan kannattavuuden tasapainotteluun. Tarkoituksena oli nostaa pinnalle markkinointia ja sen ...
Digitaalisen palvelutuotteen suunnittelu ruokablogille asiakaslähtöisesti
(2022)
Tämän monimenetelmäisen tutkimuksen tutkimustehtävä oli selvittää, millaisia digitaalisia palvelutuotteita Kapustan varressa-blogi pystyisi tarjoamaan nykyisillä palvelualustoillaan.
Tutkimuksessa selvitettiin, että ...
Uusien asiakkaiden hankkiminen sosiaalista mediaa hyödyntämällä : case: Ilola Inn
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä toimeksiantajayritys Ilola Innin kanssa. Tutkimuksen kohteena oli yrityksen uusiasiakashankinta sosiaalisen median markkinoinnin avulla. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ...
Kasvikunnan tuotteiden sekä ravitsemussuosituksien esiintyvyys CrossFit-harjoittelua koskevissa Instagram- ja TikTok-julkaisuissa
(2022)
CrossFit on harjoittelumuotona korkea intensiteettistä sekä yhteisöllistä. Laji on kasvattanut suosiotaan
Suomessa ja maailmalla viime vuosien aikana. Myös sosiaalisen median alustojen Instagramin ja TikTokin
yleistymisen ...