Haku
Viitteet 1-10 / 21
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Instagram yökerhon markkinointiviestintäkanavana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa toimivat yökerhon Instagram-markkinoinnin keinot ja mahdollisuudet. Tutkimuksen tarve syntyi, kun toimeksiantajayritys Club Escapelta puuttui kokonaan sosiaalisen median ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Aloittavan yrityksen asiakasyhteisön rakentaminen sitouttavan sisältömarkkinoinnin keinoin
(2020)
Tutkimuksen tavoite oli selvittää, millaisen sisällön avulla toimeksiantaja voi rakentaa sitoutunutta yhteisöä Instagram-tilinsä ympärille. Toimeksiantaja, Entä jos -kauppa, on huhtikuussa 2020 avattu verkkokirjakauppa, ...
Instagram-markkinointisuunnitelma : Case: Intersport Jyväskylä Keskusta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle toimiva ja käyttökelpoinen Instagram-markkinointisuunnitelma. Tehtävänä oli selvittää yrityksen liiketoiminnan tavoit- teet ja lähtötilanteeseen perustuvat ...
Uudelleenmarkkinointi Facebookissa : Case: Ryhtivaljaat.fi
(2019)
Sosiaalinen media on edelleen maailmanlaajuisesti kasvussa oleva trendi. Kuluttajien siirryttyä sinne, seurasivat myös yritykset perässä. Suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuuluvat Facebook ja Instagram tarjoavat ...
Solo Sokos Hotel Paviljongin imago Instagramissa
(2019)
Solo Sokos Hotel Paviljonki on Jyväskylässä sijaitseva, vuonna 2012 avattu ensimmäinen Solo-tyypin Sokos-hotelli. Se on tuottanut sisältöjä Instagram-tililleen jo vuodesta 2013, joten oli hyvä hetki tarkastella, millainen ...
Cocktail catering -palveluiden visuaalinen ilme sosiaalisessa mediassa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä kuluttajat toivovat cocktail catering -palveluita tarjoavan yrityksen visuaaliselta ilmeeltä ja sisällöltä sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Cocktailgate ...
Instagram sivut uusiksi - Kehittämisehdotuksia Metsälehdelle
(2020)
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat 2020-luvulla yhä suuremmassa osassa markkinointia perinteisen markkinoinnin rinnalla tai sen sijaan. Opinnäytetyö käsittelee In- stagramissa tehtävää digitaalista ...
Videopelien visuaalinen markkinointi Instagramissa ja LinkedInissa
(2021)
Videopelien markkinointi sosiaalisessa mediassa on käsitteenä melko uusi, jonka vuoksi siitä on vaikea löytää netistä kattavasti hyödyllistä materiaalia. Moni ei välttämättä sitä tiedä kuinka tärkeää peliyritysten visuaalinen ...