Haku
Viitteet 1-10 / 26
Tapahtuman digitaalinen markkinointiviestintä : Case: Power Cup Rovaniemi 2019
(2019)
Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Turnaus järjestetään vuosittain vaihtuvilla paikkakunnilla yhteistyössä Suomen Lentopalloliiton ja isäntäpaikkakunnan seurojen kanssa. Tapahtumaa on järjestetty ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Instagram-markkinointisuunnitelma : Case: Intersport Jyväskylä Keskusta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle toimiva ja käyttökelpoinen Instagram-markkinointisuunnitelma. Tehtävänä oli selvittää yrityksen liiketoiminnan tavoit- teet ja lähtötilanteeseen perustuvat ...
Pesäpallon seuraajat sosiaalisessa mediassa - case: Kirittäret
(2021)
Sosiaalinen media kasvattaa merkitystään eri alojen yritysten markkinoinnissa ja viestinnässä. Urheiluorganisaatioiden on tärkeää pysyä mukana kovassa kilpailussa. Tehokkaasti eri asiakasryhmille kohdennettu sosiaalisen ...
Instagram sivut uusiksi - Kehittämisehdotuksia Metsälehdelle
(2020)
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat 2020-luvulla yhä suuremmassa osassa markkinointia perinteisen markkinoinnin rinnalla tai sen sijaan. Opinnäytetyö käsittelee In- stagramissa tehtävää digitaalista ...
Ottelutapahtumien digitaalisen markkinoinnin kehittäminen: Case O2-Jyväskylä miesten edustusjoukkue
(2019)
Opinnäytetyössä on kehittämistehtävänä luotu ottelutapahtumien digitaalisen markkinoinnin suunnitelma salibandyseura O2-Jyväskylä ry:n miesten edustusjoukkueelle. Työ koostuu johdannosta, kehittämismenetelmien kuvaamisesta, ...
Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia
(2023)
Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
Digitaalisen markkinoinnin optimointi
(2023)
Tutkimuksen lähtökohtana oli toimeksiantajan kehittämistarve. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli jääkiekkoseura KeuPa Hockey Oy (myöhemmin KeuPa HT). Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida KeuPa HT:n nykyinen digitaalinen ...
Yrityksen uusasiakashankinta ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa Case: WayOut Oy S4MPO
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen kohteena oli verkossa pelattavan pakohuonepelin uusasiakashankinta sekä sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville potentiaalisten asiakkaiden ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...