Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslähtöinen sosiaalisen median markkinointi muotialan pk-yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin sosiaalisen median käyttö voi tukea toimeksiantajayrityksen, La Mattan, markkinointiviestintää. Tutkimuksen nä-kökulmana oli asiakkaiden näkemykset siitä, ...
Sosiaalisen median vaikutus ja merkitys ravintolan markkinointikanavana
(2020)
Ravintola Revolution on monipuolinen anniskeluravintola, jolla on laaja asiakaskunta. Revolution hyödyntää aktiivisesti sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Digitalisaation tuomia etuja oli hyödynnetty tehokkaasti jo ennen ...
TikTok-sovelluksen hyödyntäminen julkaistavan musiikkikappaleen mark kinointikanavana
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia TikTok-sovelluksen käyttöä musiikkikappaleen markkinointi kanavana yhden teemahaastattelun ja havainnoinnin avulla. Tutkimus sisälsi teemahaastattelun musiik kialan ammattilaisen ...