Haku
Viitteet 1-10 / 15
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Uudelleenmarkkinointi Facebookissa : Case: Ryhtivaljaat.fi
(2019)
Sosiaalinen media on edelleen maailmanlaajuisesti kasvussa oleva trendi. Kuluttajien siirryttyä sinne, seurasivat myös yritykset perässä. Suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuuluvat Facebook ja Instagram tarjoavat ...
Kuvien ja automaattisesti tuotettujen videoiden tehokkuus Facebook-mainonnassa : case Music.Info Finland Oy
(2021)
Toimeksiantajalla oli tarve kehittää Facebook-mainontaansa hyödyntämällä kuvia ja videoita. Videoiden suosio sisältömarkkinoinnissa on noussut vuosien varrella, mutta videoiden tekeminen on usein työläs ja hankala prosessi. ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen milleniaaleille: case: Likkojen Lenkki / Tapahtumatuotanto Voltti Oy
(2022)
Työn aihe tuli toimeksiantona Tapahtumatuotanto Voltilta. He halusivat parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta ja houkutella tapahtumaansa lisää milleniaaleja. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ratkaisuja, miten ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
Markkinointi Snapchatin AR-tehosteilla
(2022)
Snapchat on ollut suuri tekijä sosiaalisessa mediassa jo monen vuoden ajan ja siltä löytyy valtava käyttäjäkunta. Moni mieltää yhdeksi sovelluksen tärkeimmistä ominaisuuksista hauskat tehosteet, jotka hyödyntävät AR-teknologiaa. ...
Jyväskyläläisten tapahtumajärjestäjien markkinointiviestintä COVID-19 kriisitilanteessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saasa selville jyväskyläläisten tapahtumajärjestäjien erilaisia toimintatapoja toteuttaa markkinointiviestintää COVID-19 kriisitilanteen aikana. Tehtävänä oli löytää vastaukset asetettuihin ...
Markkinointistrategia applikaatioyritykselle
(2023)
Opinnäytetyön tutkimusongelma löydettiin startup yrityksen tiedottomuudesta käyttää sosiaalista mediaa hyödyksi tuotteen markkinoinnissa. Yritys luo applikaatioita sovelluskauppaan myyntiin ja osittain myös suoraan asiakkaalle ...
TikTok-sovelluksen hyödyntäminen julkaistavan musiikkikappaleen mark kinointikanavana
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia TikTok-sovelluksen käyttöä musiikkikappaleen markkinointi kanavana yhden teemahaastattelun ja havainnoinnin avulla. Tutkimus sisälsi teemahaastattelun musiik kialan ammattilaisen ...
Tilaajaetujen markkinoinnin kehittäminen: Case: Mediatalo Keskisuomalainen
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten tilaajaetujen markkinointia voidaan kehittää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälaisia ongelmia nousee esille tilaajaetujen käytössä sekä niiden markkinoinnissa ja mi-ten niihin ...