Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-4 / 4
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältö kiinnostaa Pompshopin asiakkaita sosiaalisessa mediassa ja miten Pompshopin kannattaa toteuttaa sisältömarkkinointiaan. Tulosten avulla Pompshop voi kehittää ...
Sisältömarkkinoinnin suunnitelma sosiaaliseen mediaan Sutiva Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalleni markkinointiviestintään tärkeimmät ja toimivimmat kanavat. Toimeksiantajana toimi ulkomaalauksiin keskittynyt maalausliike Sutiva Oy, jonka toiminta sijoittuu ...