Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 97
Sosiaalisen median vaikuttajien vaikutus Z-sukupolven brändimielikuvaan
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalisen median vaikuttajien merkitystä Z-sukupolven brändimielikuvaan. Tavoitteena oli selvittää, että miten sosiaalisen median vaikuttajat muuttavat brändimielikuvaa, voiko uusia mielikuvia ...
Tapahtuman digitaalinen markkinointiviestintä : Case: Power Cup Rovaniemi 2019
(2019)
Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Turnaus järjestetään vuosittain vaihtuvilla paikkakunnilla yhteistyössä Suomen Lentopalloliiton ja isäntäpaikkakunnan seurojen kanssa. Tapahtumaa on järjestetty ...
Vaikuttajamarkkinointi vaatebrändin markkinointistrategiassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhdestä markkinoinnin uusimmasta ja trendik-käimmästä ilmiöistä, vaikuttajamarkkinoinnista, kokonaisvaltainen teoreettinen tarkastelu. Opinnäytetyön tehtävänä oli määrittää ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisessa mediassa vaikuttajamarkkinoinnin avulla
(2021)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tunnettu brändi Second Female on Suomessa
ja kuinka se pystyisi laajentamaan asiakaskuntaansa myös alle 30-vuotiaisiin. Tavoitteena
oli selvittää, kuinka brändi tavoittaisi ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältö kiinnostaa Pompshopin asiakkaita sosiaalisessa mediassa ja miten Pompshopin kannattaa toteuttaa sisältömarkkinointiaan. Tulosten avulla Pompshop voi kehittää ...
Sosiaalisen median käyttäjän tietoturvavinkit
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi CYBERDI-projekti, joka toteutetaan yhteistyössä JAMK:n sekä Poliisiammattikorkeakoulun kanssa. Projektin tavoitteena on kehittää toiminnallisesti ja teknologisesti parhaimpia käytäntöjä ...
Henkilötiedustelu sosiaalisen median kanavissa
(2021)
Ihmiset eivät välttämättä tiedosta, mitä kaikkea he ovat julkaisseet eri sosiaalisen median kanavilla ja kuinka helposti tämä tieto on muiden saatavilla. Sosiaalisen median kanavien ja muiden avoimien lähteiden merkitys ...