Haku
Viitteet 1-10 / 15
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Sosiaalisen median käyttäjän tietoturvavinkit
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi CYBERDI-projekti, joka toteutetaan yhteistyössä JAMK:n sekä Poliisiammattikorkeakoulun kanssa. Projektin tavoitteena on kehittää toiminnallisesti ja teknologisesti parhaimpia käytäntöjä ...
Asiakaslähtöinen sosiaalisen median markkinointi muotialan pk-yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin sosiaalisen median käyttö voi tukea toimeksiantajayrityksen, La Mattan, markkinointiviestintää. Tutkimuksen nä-kökulmana oli asiakkaiden näkemykset siitä, ...
Instagram yökerhon markkinointiviestintäkanavana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa toimivat yökerhon Instagram-markkinoinnin keinot ja mahdollisuudet. Tutkimuksen tarve syntyi, kun toimeksiantajayritys Club Escapelta puuttui kokonaan sosiaalisen median ...
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Aloittavan yrityksen asiakasyhteisön rakentaminen sitouttavan sisältömarkkinoinnin keinoin
(2020)
Tutkimuksen tavoite oli selvittää, millaisen sisällön avulla toimeksiantaja voi rakentaa sitoutunutta yhteisöä Instagram-tilinsä ympärille. Toimeksiantaja, Entä jos -kauppa, on huhtikuussa 2020 avattu verkkokirjakauppa, ...
Sosiaalisen median toimenpidesuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön taustalla oli jyväskyläläisen Finlandia Hotelli Alban tarve kehittää toimintaansa sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli laatia sosiaalisen median toimenpidesuunnitelma Hotelli Alballe. Toimenpidesuunnitelma ...
Onnistunut kaupallinen blogiyhteistyö
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää keinot, kuinka tuottaa onnistunutta ja tuloksellista kaupallista yhteistyötä blogissa. Tavoitteena oli tunnistaa ne elementit, jotka vaikuttavat kaupallisen yhteistyön onnistumiseen ...
Instagram-markkinointisuunnitelma : Case: Intersport Jyväskylä Keskusta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle toimiva ja käyttökelpoinen Instagram-markkinointisuunnitelma. Tehtävänä oli selvittää yrityksen liiketoiminnan tavoit- teet ja lähtötilanteeseen perustuvat ...