Haku
Viitteet 1-5 / 5
Leikitään yhdessä! Vuorovaikutukselliset kohtaamiset varhaisiän musiikkikasvatuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aihe vuorovaikutukselliset kohtaamiset varhaisiän musiikkikasvatuksessa valikoitui Erasmus+ opiskelijavaihdon aikana Itävallassa. Vuorovaikutustapojen moninaisuus herätti kiinnostuksen tutkia vuorovaikutustapoja ...
Varhaisiän musiikinopetuksen mahdollisuudet multi-instrumentaalisessa ryhmässä
(2020)
Opinnäytetyö käsitteli vaihetta varhaisiän musiikinopetuksen ja instrumenttiopintoihin siirtymisen välillä. Tutkimuksen kohteena oli varhaisiän musiikinopetuksen valmennusryhmät, jossa soittimisto koostuisi useista eri ...
Etänä toteutettu CIsumusan puhemuskari kuulovammaisille lapsille: kielenkehitystä tukevien musiikillisten elementtien käyttö ja arjen musisoinnin tukeminen
(2022)
Kolmivuotisessa, vuosien 2019–2022 aikana toteutetussa CIsumusa-hankkeessa jatkettiin kuulovammaisille tarkoitetun puhemuskaritoiminnan kehittämistä. Lisäksi hankkeessa kokeiltiin ja kehitettiin etämuskaritoimintaa alueellisen ...
Kun lapsi haastaa muskarissa
(2021)
Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa varhaisiän musiikkiopettajien kokemuksia haastavasti käyttäytyvien lasten kohtaamisesta. Tutkimuksessa haluttiin selvittää myös opettajien tuen tarvetta. Tutkimuksen
teoreettinen ...
Viskarit matkalla maailmalla : Varhaisiän musiikkikasvatuksen menetelmien käyttö lasten kansainvälisyyskasvatuksessa
(2022)
Opinnäytetyössä perehdytään varhaisiän musiikkikasvatuksen menetelmien käyttöön viisivuotiaiden lasten kansainvälisyyskasvatuksessa. Tavoitteena oli selvittää, miten varhaisiän musiikkikasvatuksen työtapoja hyödyntäen ...