Haku
Viitteet 1-6 / 6
Palautteen merkitys monikulttuuriselle työelämässä oppijalle
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mikä merkitys palautteella on työelämässä oppijalle monikulttuurisessa työyhteisössä. Työelämässä oppijat voidaan rinnastaa uusiin työnteki-jöihin. Tutkimuksessa kartoitettiin, miten ...
Tapahtumien vaikutus yhteisöllisyyteen
(2020)
Yhteisöllisyyden merkitys työyhteisöissä on tärkeä terveyttä edistävä tekijä. Tutkimuksen
tavoitteena oli selvittää Crazy Townin asiantuntijayhteisön jäsenten kokemusta yhteisöllisyydestä
jäsenistölle järjestetyissä ...
Y ja Z-sukupolvien käsitykset palautteesta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Y- ja Z-sukupolvien käsityksiä palautteesta. Tutkimuskysymykset liittyivät palautteen kokemuksiin sekä palautteen kehittämisen käytänteisiin ja miten palauteprosessi ymmärretään ...
Asiakaskokemus palveluliiketoiminnan keskiössä
(2023)
Asiakaskokemus on keskeinen yrityksen menestystä määrittelevä tekijä. Sen tiedostaminen ja avaaminen toimintaan luo edellytyksiä entistä parempaan johtamiseen ja strategiseen kehittymiseen.
Tavoitteena oli tutkia ...
Kanta-asiakaskokemuksen kehittäminen: Case: Scandic Laajavuori
(2019)
Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Scandic Laajavuori. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kanta-asiakkaiden majoituskokemuksia Scandic Laajavuoressa sekä heidän ajatuksiaan kanta-asiakkuudesta. ...
Johtajan vuorovaikutustaitojen merkitys työhyvinvointiin kriisitilanteessa: systemaattinen kirjallisuuskatsaus
(2022)
Työympäristöissä tapahtuu jatkuvasti ennakoimattomia muutoksia, joihin ei välttämättä voi valmistautua etukäteen. Äkilliseen, uudenlaiseen tilanteeseen sopeutuminen ja uusien toimintatapojen omaksuminen vaatii organisaatioiden ...