Haku
Viitteet 1-10 / 17
Toimiva kehityskeskustelu
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi teknologia-alan yritys. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisena toimeksiantajan työntekijät ja esimiehet kokevat käytössä olevan kehityskeskusteluprosessin ja -lomakkeet. ...
Palautteen merkitys monikulttuuriselle työelämässä oppijalle
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mikä merkitys palautteella on työelämässä oppijalle monikulttuurisessa työyhteisössä. Työelämässä oppijat voidaan rinnastaa uusiin työnteki-jöihin. Tutkimuksessa kartoitettiin, miten ...
Sisäinen viestintä ja sen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää sisäisen viestinnän merkitystä organisaatioissa ja
miten sisäistä viestintää voisi kehittää. Sisäinen viestintä on organisaatioiden voimavara,
joka vaatii suunnitelmallisuutta ...
Vuorovaikutus liiketoiminnan yhteistyösuhteissa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena ja tarkoituksena oli tutkia tarkemmin liiketoiminnan yhteistyössä esiintyvää vuorovaikutusta. Tutkimus jaoteltiin kolmeen osaan tutkimuskysymysten avulla, joilla vuorovaikutus kokonaisuutena saatiin ...
Y ja Z-sukupolvien käsitykset palautteesta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Y- ja Z-sukupolvien käsityksiä palautteesta. Tutkimuskysymykset liittyivät palautteen kokemuksiin sekä palautteen kehittämisen käytänteisiin ja miten palauteprosessi ymmärretään ...
Luottamus ja sen vahvistaminen eräässä vaatealan yrityksessä : Case: Kekäle Oy
(2019)
Tutkimuksen taustalla oli tavoite kartoittaa luottamuksen tilaa kohdeorganisaation työtiimeissä sekä löytää teoriasta keinoja sen vahvistamiseksi. Luottamuksen merkitys työyhteisössä on kasvanut yhä merkityksellisemmäksi ...
Asiakaskokemus palveluliiketoiminnan keskiössä
(2023)
Asiakaskokemus on keskeinen yrityksen menestystä määrittelevä tekijä. Sen tiedostaminen ja avaaminen toimintaan luo edellytyksiä entistä parempaan johtamiseen ja strategiseen kehittymiseen.
Tavoitteena oli tutkia ...
Vuorovaikutuksen merkitys hybridityössä
(2023)
Hybridityö haastaa perinteisen vuorovaikutuksen ja tuo siihen uusia ulottuvuuksia. Aiemmat tutkimukset osoittavat, että hybridityö on muuttanut vuorovaikutustapoja ja samalla saattanut vähentää työpaikan sosiaalisia suhteita. ...
Esihenkilön vuorovaikutustaitojen merkitys työntekijäkokemukseen – alle 30-vuotiaiden työntekijöiden kokemuksia
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin esihenkilön vuorovaikutustaitojen merkitystä työntekijöiden työntekijäkokemukseen. Tutkimuksen tavoitteena oli syventyä siihen, mitä eri osa-alueita vuorovaikutukseen kuuluu ja miten esihenkilön ...
Johtajan vuorovaikutustaitojen merkitys työhyvinvointiin kriisitilanteessa: systemaattinen kirjallisuuskatsaus
(2022)
Työympäristöissä tapahtuu jatkuvasti ennakoimattomia muutoksia, joihin ei välttämättä voi valmistautua etukäteen. Äkilliseen, uudenlaiseen tilanteeseen sopeutuminen ja uusien toimintatapojen omaksuminen vaatii organisaatioiden ...