Haku
Viitteet 1-10 / 19
Hankeverkoston toiminnan kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten hankeverkostojen toimintaa voidaan kehittää
tulevaisuudessa. Tutkimustuloksista kerättiin tärkeimmät havainnot, joiden perusteella
tehtiin johtopäätökset. Johtopäätöksiä ...
Palautteen merkitys monikulttuuriselle työelämässä oppijalle
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mikä merkitys palautteella on työelämässä oppijalle monikulttuurisessa työyhteisössä. Työelämässä oppijat voidaan rinnastaa uusiin työnteki-jöihin. Tutkimuksessa kartoitettiin, miten ...
Pedagoginen tori ja kahvila: Tilaa vuorovaikutukselle ja kehittämiselle instrumenttiopettajien työssä
(2021)
Tiivistelmä
Instrumenttiopettajien työ on yksinäistä - vailla aktiivisen pedagogisen vuorovaikutuksen ja -peilaamisen kenttää. Alalle ei ole jalkautettu osallistavaa kehittämistyötä eikä vapaamuotoiselle luovalle ...
Tiedon jakaminen ja tiedolla johtaminen : Vuorovaikutus verkostossa
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Keski-Suomessa toimiva pk-yritys.
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää tiedon jakamisen ja vuorovaikutuksen nykytilaa kohdeyrityksessä sekä sitä, miten päätösten tekeminen tiedon pohjalta ...
Y ja Z-sukupolvien käsitykset palautteesta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Y- ja Z-sukupolvien käsityksiä palautteesta. Tutkimuskysymykset liittyivät palautteen kokemuksiin sekä palautteen kehittämisen käytänteisiin ja miten palauteprosessi ymmärretään ...
Virtuaalinen viestintä globaalissa organisaatiossa
(2020)
Virtuaalinen kommunikaatio voi tuoda monia etuja organisaatioviestintään, kuten tuottavuuden lisääntymisen, kommunikaation reaaliaikaisuuden, verkottuneisuuden ja dynaamisuuden. Virtuaalinen kommunikaatioympäristö edellyttää ...
Arkielämän tunteet: Omien tunteiden säätely apukeinona stressin ennalta-ehkäisyyn
(2021)
Työn ja perheen yhteensovittaminen on yhteiskuntapoliittinen haaste sekä yksi työn stressitekijöistä, joka aiheuttaa ristiriitaa arjen eri osa-alueiden yhdistelemisessä. Perheiden ja yksilöiden keskinäisten haasteiden ...
Luottamus ja sen vahvistaminen eräässä vaatealan yrityksessä : Case: Kekäle Oy
(2019)
Tutkimuksen taustalla oli tavoite kartoittaa luottamuksen tilaa kohdeorganisaation työtiimeissä sekä löytää teoriasta keinoja sen vahvistamiseksi. Luottamuksen merkitys työyhteisössä on kasvanut yhä merkityksellisemmäksi ...
Asiakaskokemus palveluliiketoiminnan keskiössä
(2023)
Asiakaskokemus on keskeinen yrityksen menestystä määrittelevä tekijä. Sen tiedostaminen ja avaaminen toimintaan luo edellytyksiä entistä parempaan johtamiseen ja strategiseen kehittymiseen.
Tavoitteena oli tutkia ...
Vuorovaikutuksen merkitys hybridityössä
(2023)
Hybridityö haastaa perinteisen vuorovaikutuksen ja tuo siihen uusia ulottuvuuksia. Aiemmat tutkimukset osoittavat, että hybridityö on muuttanut vuorovaikutustapoja ja samalla saattanut vähentää työpaikan sosiaalisia suhteita. ...