Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemus verkossa: Chatbot vs. Chat
(2019)
The purpose of the research was to map out how a consumer’s customer experience could be enhanced in digital environments. The goal was to understand how customer’s digital buying process is influenced by different stages ...
Kuluttajakäyttäytymisen ymmärryksellä kohti houkuttelevampaa verkkokauppaa : tapaustutkimus: Fazer Experience -vierailukeskuksen verkkokauppa
(2021)
Kuluttajien käyttäytymisen ymmärtäminen on yrityksen liiketoiminnan ja kilpailukyvyn kannalta erittäin tärkeää. Verkossa tapahtuvan palvelutoiminnan tueksi tarvitaan tietoa, mitä asioita kuluttaja ympäristössä arvostaa, ...
Koiratarvikkeiden verkko-ostaminen Suomessa
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat koiratarvikkeiden verkko-ostamiseen ja mitä asioita nykypäivän koiranomistaja arvostaa verkko-ostajana. Tutkimuksen avulla tutkija halusi myös ...
Kuluttajien mielikuvat urheilutarvikkeita myyvien verkkokauppojen kehittämisessä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin, miten eri bränditekijät vaikuttavat kuluttajien verkko-ostamiseen urheiluverkkokaupoissa. Työn tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat kuluttajan ostokohteen valintaan ja mitä ...