Haku
Viitteet 1-5 / 5
Verkosta löytyvän asiakaspalautteen vaikutus käytetyn auton ostopäätökseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia verkosta löytyvän asiakaspalautteen vaikutusta käytetyn auton ostopäätökseen. Samalla oli tarkoitus kartoittaa, mitä kanavia asiakkaat käyttävät palautteiden lukemiseen sekä ...
Katsojamäärien kasvattaminen jääkiekko-ottelutapahtumissa: Satunnaiskuluttajien aktivoiminen; Case Oy HIFK-Hockey Ab
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Oy HIFK-Hockey Ab. Työn tavoitteena oli tutkia HIFK:n jääkiekko-ottelutapahtumien satunnaiskuluttajia sekä heidän asenteitaan ja motiivejaan ottelutapahtumia kohtaan. Tutkimuksen ...
Occurrence and Utilization of Values in Online Marketing of a Sports Team
(2019)
Tutkimuksen ensisijainen tutkimusongelma oli inhimillisten arvojen esiintyminen ja hyödyntäminen verkkomarkkinoinnissa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää kuinka hyvin katsojien arvot heijastuvat paikallisen ...
Foodien ostopäätösprosessi ja ostopäätösmotiivien muodostuminen : Ostopäätösmotiivien määrittely asiakasymmärryksen avulla
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ymmärrystä suomalaisten intohimoisten ruokaharrastajien eli foodieiden käyttäytymisestä ravintolanvalintaa koskevissa ostopäätösprosesseissa tuoden ilmi myös ostopäätökseen johtavia ...
Asiakaskokemus verkossa: Chatbot vs. Chat
(2019)
The purpose of the research was to map out how a consumer’s customer experience could be enhanced in digital environments. The goal was to understand how customer’s digital buying process is influenced by different stages ...