Haku
Viitteet 1-6 / 6
Asiakaslähtöinen sosiaalisen median markkinointi muotialan pk-yrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millä tavoin sosiaalisen median käyttö voi tukea toimeksiantajayrityksen, La Mattan, markkinointiviestintää. Tutkimuksen nä-kökulmana oli asiakkaiden näkemykset siitä, ...
Reklamaatioiden ongelmakohdat pk-yrityksissä Jyväskylän seudulla
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä Jyväskylän seudun pk-yritysten reklamaatioprosessiin ja samalla mahdollisiin ongelmatilanteisiin, joita reklamaatiot pk-yrityksille saattavat aiheuttaa. Reklamaatioprosessia on lähdetty ...
Green Finance - uuden sääntelyn käyttöönotto pankeissa
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Finanssiala Ry. Toimeksiannon tavoitteena oli selvittää, kuinka pankit ovat valmistautuneet uuteen kestävän rahoituksen hankkeeseen. Työn taustaan vaikuttaa Euroopan komission laatima ...
Tietoturva- ja varmennealan toimiala-analyysi Wesentra Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tutkimuksessa selvitettiin Wesentran asiakkaiden ajatuksia tietoturva-alan ja varmennemarkkinoiden tilanteesta vuonna 2019. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää toimialan markkinatilannetta toimeksiantajan ...
Henkilöstövuokrauksen jaetun perehdytysprosessin tehostaminen : Case: StaffMill Oy
(2020)
Henkilöstövuokrauksessa perehdytysprosessi on jaettu vuokrayrityksen ja käyttäjäyrityksen välille. StaffMill Oy:n toimeksiannossa oli tarkoituksena selvittää, miten henkilöstövuokrauksen jaettua perehdytysprosessia voisi ...
Työhyvinvoinnin johtaminen yökerhoissa nuorten työntekijöiden näkökulmasta
(2020)
Tutkimuksessa haluttiin selvittää, miten nuoret työntekijät kokivat työhyvinvoinnin johtamisen yökerhoissa sekä löytää tutkimuksen pohjalta mahdollisia kehitysideoita työhyvinvoinnin johtamisen parantamiseksi. Tutkimus ...