Haku
Viitteet 1-10 / 28
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
Monimediallinen markkinointiviestintä media-alan yrityksessä – kuvaileva kirjallisuus-katsaus
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Keski-Suomen Media Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida kuvailevan kirjallisuuskatsauksen avulla, mitä monimediallisuus tarkoittaa ja miten sitä hyödynnetään markkinointiviestinnässä. ...
Markkinointiviestinnän keinot B2B-asiantuntijayrityksen asiakkuudenhallinnassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaista on asiakkuutta tukeva ja sitä kehittävä markkinointiviestintä B2B-asiantuntijayrityksessä. Tavoitteena oli kerätä käytännönläheistä ymmärrystä siitä, miten asiakkaat kokevat ...
Sisältömarkkinoinnin suunnitelma sosiaaliseen mediaan Sutiva Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalleni markkinointiviestintään tärkeimmät ja toimivimmat kanavat. Toimeksiantajana toimi ulkomaalauksiin keskittynyt maalausliike Sutiva Oy, jonka toiminta sijoittuu ...
Miten B2B-yritys voi kasvattaa myyntiään digitaalisella sisältömarkkinoinnilla? Case: Merius Oy
(2020)
Yhä useampi ostoprosessi alkaa tänä päivänä verkosta, ja B2B-ostajat käyttävät entistä vähemmän aikaa myyjäyrityksen tapaamiseen. Koronaviruspandemian seurauksena digitaalisen markkinoinnin ja ostamisen rooli on entisestään ...
The interest in gender-neutral marketing among Generation Z
(2019)
The purpose of the thesis was to examine how interested Generation Z was in gender-neutral marketing. The goal was to study and explain what gender-neutral marketing is, and how and why companies should consider making ...
Myynti- ja markkinointikokous sisäisenä virtuaalisena tapahtumana
(2021)
Covid-19 pandemian vuoksi ihmisten kasvotusten kohtaamisia on jouduttu rajoittamaan niin yritysten
ulkoisissa, että sisäisissä kohtaamisissa ja tapahtumissa. Täten tapahtumamarkkinointi on vuoden 2020
aikana kokenut ...
Kuvien ja automaattisesti tuotettujen videoiden tehokkuus Facebook-mainonnassa : case Music.Info Finland Oy
(2021)
Toimeksiantajalla oli tarve kehittää Facebook-mainontaansa hyödyntämällä kuvia ja videoita. Videoiden suosio sisältömarkkinoinnissa on noussut vuosien varrella, mutta videoiden tekeminen on usein työläs ja hankala prosessi. ...
HJK:n pääyhteistyökumppanien sponsoroinnin motiivit
(2023)
Sponsoroinnin ammattimainen hyödyntäminen on puutteellista suomalaisyrityksissä. Suomen suosituin ja menestynein jalkapalloseura Helsingin Jalkapalloklubi on asettanut strategiassaan tavoitteeksi olla paras pääkumppani ...
Markkinointisuunnitelma perustettavalle valokuvausalan yritykselle
(2021)
Kirjoittajan tulevaisuudensuunnitelmissa on ollut jo pitkään perustaa oma yritys valokuvaukseen liittyen. Pohjaa yrittäjyydelle on luotu Tiimiakatemian tutkinto-ohjelman kautta sekä jo monen vuoden mittaisen valokuvausharrastuksen ...