Haku
Viitteet 1-3 / 3
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Sisältömarkkinoinnin suunnitelma sosiaaliseen mediaan Sutiva Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalleni markkinointiviestintään tärkeimmät ja toimivimmat kanavat. Toimeksiantajana toimi ulkomaalauksiin keskittynyt maalausliike Sutiva Oy, jonka toiminta sijoittuu ...