Haku
Viitteet 1-10 / 126
Kohdennettu valmentaminen asiakaspalvelussa
(2017)
Valmentaminen, johtaminen, tiimiytyminen, tiimin muodostaminen, ryhmäjohtaminen
Lean -menetelmän soveltuvuus terveydenhuoltoon
(2019)
Terveydenhuolto on suurten muutosten edessä suurten ikäluokkien eläköityessä, työvoimatarpeen kasvaessa, sekä sosiaali- ja terveyspalveluiden sisällöllisen ja rakenteel-lisen uudistamisen vuoksi. Lean on johtamismenetelm ...
Henkilöstöjohtaminen itseohjautuvassa organisaatiossa: Case GreenStar Hotels Oy
(2021)
Henkilöstöjohtaminen on yksi yrityksen tärkeimpiä menestystekijöitä. Tutkimuksen tehtävänä oli tunnistaa henkilöstöjohtamiseen liittyviä kehittämiskohteita joihin yrityksen johdon tulisi jatkossa kiinnittää huomiota. ...
Kaupinnassa olevien nimikkeiden hallinnan kehittäminen: Case Vilakone
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda materiaaliohjaukseen menetelmä nyt yrityksellä käytössä olevan kaupintavaraston hallinnan helpottamiseksi ja tutkia, miten työntekijät sitoutetaan jatkuvaan parantamiseen lean-oppien ...
Esimiehen keinoja lisätä henkilöstön työmotivaatiota
(2020)
Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten esimiestyöllä voidaan lisätä henkilöstön työmotivaatiota. Tutkimuksella pyrittiin selvittämään tarkemmin, mitkä ovat tänä päivänä toimivia keinoja lisätä henkilöstön ...
Esihenkilöiden kokemuksia etäjohtamisesta COVID-19-pandemian aikana
(2021)
Keväällä 2020 koronapandemiatilanne paheni Suomessa. Hallitus kehotti kaikkia yrityksiä siirtymään etätyöhön, joilla oli siihen mahdollisuus. Yritykset siirtyivät etätöihin koteihin nopealla aikataululla. Yritysten muuttuminen ...
Toimiva kehityskeskustelu
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi teknologia-alan yritys. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisena toimeksiantajan työntekijät ja esimiehet kokevat käytössä olevan kehityskeskusteluprosessin ja -lomakkeet. ...
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Huono johtajuus ravintola-alalla
(2020)
Ravintola-alan työntekijät kohtaavat ravintola-alalla huonoa johtajuutta, joka on ollut yhtenä aiheuttajana vetovoimaisuuden laskuun ja alan työvoimapulaan. Tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia ilmiötä tarkemmin ja selvittää ...
Eettinen johtaminen teatterissa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää eettisen johtamisen tilaa viidessä suomalaisessa ammattiteatterissa. Lisäksi tavoitteena oli haastattelujen avulla selvittää eettisen johtamisen konkreettisia käytäntöjä ...