Haku
Viitteet 1-10 / 243
Ihanan kamala kouluruoka: Kouluruoan kehittäminen asiakaslähtöisemmäksi Hyvinkään kouluissa
(2019)
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia mitkä asiat vaikuttavat hyvinkääläisten yläkouluikäisten nuorten alhaiseen ruokailuaktiivisuuteen. Kyselyssä kartoitettiin ruokailutottumuksia,
ruokatietoutta, omia ...
Lähijohtamisesta etäjohtamiseen : Lähiesihenkilöiden kokemuksia esihenkilötyön haasteista koronapandemian aikana
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ammattikorkeakouluissa työskentelevien lähiesihenkilöiden johtamista koronapandemian aikana vuonna 2020. Työn tavoitteena oli kuvata esihenkilöiden kokemia koronapandemian vaikutuksia ...
Ruokakasvatus kouluruokailussa
(2020)
Opinnäytetyössä kartoitettiin, miten kouluruokailuun kytkeytyvästä ruokakasvatuksesta saadaan systemaattista. Työn tavoitteena oli tuottaa toimintamalli, jonka avulla kouluruokailuun kytkeytyvää ruokakasvatusta ohjataan ...
Laadukas toiminta gluteenittomassa leipomossa
(2020)
Tiivistelmä
Laadukas toiminta gluteenittomia tuotteita valmistavassa leipomossa vaatii hyvää omavalvontaa ja tuotantoprosessien oikea-aikaista rytmittämistä. Laatukäsikirja auttaa yritystä todentamaan toimintansa ...
Motivaatio ja asiakkaan jatkuva palvelu myynnin menestystekijöinä
(2020)
Tavoitteena oli rakentaa toimeksiantajan käyttöön toimiva ja kokonaisvaltainen myyntipro-sessi personoituna kahdelle eri asiakassegmentille, sekä selvittää tekijät tuloksellisemman myyntityön saavuttamiseksi osana myynnin ...
Kahvila työympäristönä, Z-sukupolvi työntekijöinä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miksi nuori Z-sukupolven edustaja valitsee kahvilan työpaikakseen tai miksi hän ei valitse kahvilaa työpaikakseen. Samalla selvitettiin, miksi kahvilat eivät löydä työntekijöitä. ...
Digitaalinen osaaminen puhtauspalvelualalla
(2020)
Digitaalisuus on tärkeä osa työelämää tänä päivänä. Digitaalisuus muokkaa myös puhtauspalvelualan työtehtäviä. Erilaiset digitaaliset sovellukset ja älypuhelin ovat tärkeä osa siivojaan arkipäivää. Alan haasteena on kuitenkin ...
Yrittäjä ykköspaikalle - asiakaskokemus oppisopimuskoulutuksessa
(2021)
Ammatillinen koulutus käynyt läpi suuren muutoksen viimeisen kolmen vuoden aikana. Uudistuksen kärkenä ovat olleet osaamisperusteisuus ja asiakaslähtöisyys. Koulutus on siirtynyt vahvasti työelämässä oppimiseen. Yritykset ...
Ravitsemuksellinen laatu julkisten ruokapalvelujen hankinnoissa
(2019)
Julkiset ruokapalvelut valmistavat vuosittain noin 380 miljoonaa ateriaa. Useille ihmisille kodin ulkopuolella nautittu lounas on päivän ainut lämmin ateria. Suomalaiset ravitsemussuositukset ja hankintalaki luovat kehyksen ...
Lähikaupan palveluiden kartoittaminen ja kehittäminen: Case S-Market Tanelinranta
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, kuinka tyytyväisiä S-Market Tanelinrannan asiakkaat ovat nykyiseen palvelutarjontaan ja miten toimintaa voisi kehittää niin, että asiakkaille voisi muodostua entistä onnistuneempia ...