Haku
Viitteet 1-10 / 1060
Muu median syventävien opintojen opetussuunnitelmaluonnos: kuvataiteilijan koulutus, Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulu, kuvataiteen yksikkö
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Kehittämistehtävän tavoitteena oli luoda opetussuunnitelma muu media suuntautumisvaihtoehdon valinneille kuvataiteen opiskelijoille Etelä- Karjalan ammattikorkeakoulun kuvataiteen yksikössä. Opetussuunnitelman tarkoituksena ...
Opetussuunnitelma kone- ja metallialan perustutkinto valmistustekniikan koulutusohjelma, levyseppähitsaaja
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Aikuiskoulutuksella tuotetaan nopealiikkeisesti ja joustavasti ammattitaitoista työvoimaa kaikille tehtävätasoille ja kaikkiin ammatteihin. Aikuiskoulutuksen keinoin tuetaan työyhteisöjen kehittymistä. Aikuisväestölle ...
Ammattitaitokilpailut koulutus- ja uravalinnan tukena - Tamperelaisten yläkoulunuorten näkemyksiä Taitaja 2006-tapahtumasta
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Skills Finland ry ja Jyväskylän ammattikorkeakoulun ovat tehneet sopimuksen Opintopolku-mallin toteuttamisesta osana ammattitaitokilpailuja. Sopimukseen kuului Opintopolku-mallinja sen sisältämän koulutus- ja uravalintaohjauksen ...
Kuusiokuntien sosiaalitoimen henkilöstön tietoteknisen osaamisen kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-28)
Työn tavoitteena oli selvittää Kuusiokuntien (Alavus, Kuortane, Lehtimäki, Töysä, Ähtäri) sosiaalitoimen henkilöstön tietoteknistä osaamista ja koulutustarvetta. Teoreettisena viitekehyksenä osaamiskartoituksessa oli ...
Virtuaalinen oppimisympäristö Ähtärin ammatti-instituutissa
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2006)
Tarkoituksena oli kehittää virtuaalisen oppimisympäristön käyttöönottoa Ähtärin ammatti-instituutissa. Työn tilaajana toimi oppilaitos itse. Taustatyöksi oli selvitettävä ensin valtakun-nalliset koulutusstrategiset linjaukset ...
Kestävyyden vallankumousmiten kestävä elämäntapa opitaan? /
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-05-30)
Tämän kehittämishankkeen perusoletuksena ovat ennusteet ilmastonmuutoksesta ja ympäristökatastrofeista. Tiedemiesten havainnot ympäri maailmaa ovat selkeitä varoituksia ja siksi niihin tulee suhtautua vakavasti ja ...
Voimaannuttavan käyttöteorian muodostaminenarvot puntarissa /
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-06-06)
Kehittämishankkeessa tarkasteltiin voimaannuttavan käyttöteorian muodostamista sekä opettajan että oppijan näkökulmasta. Työssä pohdittiin, mitä käyttöteoria, arvot, ihmis-, oppimis- ja tiedonkäsitys ovat sekä pyrittiin ...
Kaaoksesta selkeyteen : opintojen ohjauksen tuutorointi Savonia ammattikorkeakoulun Kuopion Muotoiluakatemiassa
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2009-06-30)
Kehittämishakkeessa tarkastellaan Savonia ammattikorkeakoulun ohjaus- ja neuvontapalvelusuunnitelmaa opettajan näkökulmasta. Opintojen ohjauksen ja neuvonnan prosessin tavoitteena on tukea opiskelijan oppimista, ammatillista ...
Oman opettajuuden monikulttuurisen kompetenssin kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2008-10-24)
Kansainvälistyminen ja maahanmuuton lisääntyminen ovat lisänneet opettajantyön kasvavia vaatimuksia Suomessa. Maahanmuuttajien asuminen on keskittynyt Etelä- Suomeen, mutta yhä kasvavassa määrin myös Keski-Suomi on saanut ...
Kehittäjäkumppani oivallusten äärellä : case tutkimus pedagogin ammatillisesta kasvusta strategisen viestinnän kouluttajana
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2009-04-15)
Aluekehittäjän ja opettajan työssä ja tarvittavissa kyvykkyyksissä on paljon yhteisiä piirteitä, mutta myös paljon eroavaisuuksia. Ammatit eroavat toisistaan tavoitteiltaan, orientaatioltaan ja tarvittavan kokemusperäisen ...