Haku
Viitteet 1-10 / 244
Massaturismin vaikutus suomalaisiin matkailijoihin Kanarialla
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää massaturismin vaikutuksia suomalaisiin perhematkustajiin Kanarian saarilla. Tutkimuskysymykset olivat seuraavat: Vaikuttaako turismin kasvu Kanarialla matkailijoiden matkaan, ja ...
Matkailualan yhteiskunnallisten yritysten perustamisen syyt
(2019)
Matkailu- ja palveluala on keskeinen ja kehittyvä ala, jonka osuus maailman taloudesta on merkittävä. Vastuullisuuden käsite on tärkeä termi alan kehityksessä. Sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti vastuullisessa ...
Palvelumuotoilun osaajat : kartoitus Matkailun ja elämystuotannon osaamisklusterin Jyväskylän osaamiskeskukselle
(Jyväskylän ammattikorkeakouluJAMK University of Applied Sciences, 2010-09-02)
The aim of the thesis was to chart background information for Know-how Cluster of Tourism and Experience Production, Jyväskylä Know-how Centre for their future Service Design– projects. Service Design is a rising field of ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen fine dining-ravintolassa : Case Ravintola Pöllöwaari
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kokonaiskuva asiakaskokemuksesta fine dining-ravintolaympäristössä. Tutkimuskysymykset liittyivät fine dining-illalliskokemuksen laatukriteereihin, onnistuneen asiakaskokemuksen ...
Radiopuhelinviestinnän haasteet ja mahdollisuudet palvelutuotannossa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia yrityksen sisäisen radiopuhelinviestinnän haasteita ja mahdollisuuksia palvelutuotannossa. Tutkimus toteutettiin ABC Vaajakoski -liikennemyymälässä, jossa radiopuhelimet otettiin käyttöön ...
Hong Kong Outbound Tourism Market Analysis from a Nordic Perspective
(2019)
Chinese outbound tourism has been a worldwide hot topic for the past few years. However, research regarding the outbound tourism market of Hong Kong is almost non-existing.
The objective of the research was to examine ...
Työnantajabrändäys oppilaitoksissa: opiskelijoiden houkuttelu etupainotteisella rekrytoinnilla
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehostaa matkailualan opiskelijoiden tavoittamista työnantajabrändäyksen ja etupainotteisen rekrytoinnin keinoin. Tarkoituksena oli löytää ehdotuksia siitä, kuinka työnantajat voisivat kohentaa ...
Hiljainen tieto osaamisen kehittämisessä: Kokemuksia monimyymälätyöskentelystä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää näkemyksiä hiljaisen tiedon jakamisen vaikutuksesta myyjien osaamisen kehittymiseen Alkon monimyymälätyöskentelyssä. Tutkimuskysymykset liittyivät hiljaisen tiedon ymmärrettävyyteen ...
Ennakkolipunmyyntiin vaikuttavat tekijät
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi OlutSatama-tapahtuma, jonka taustalla toimii Ideaosuuskunta Aito. Työn tavoitteena oli tutkia, kuinka markkinointiviestintä ja hinta vaikuttivat vuosina 2016 – 2018 järjestettyihin ...
Y-sukupolven johtaminen matkailuyrityksissä
(2019)
Työn tavoitteena oli Y-sukupolven johtamisstrategioden tutkimus, jossa oli mukana matkailualan yrityksiä. Työn aikana tutkittiin Y-sukupolven edustajia työntekijöinä ja johtajien käyttämiä menetelmiä tämän sukupolven ...