Haku
Viitteet 1-10 / 24
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Koulutusohjelman kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2019)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto Sote Lean Master -koulutusohjelman asiakastyytyväisyys sekä koulutusohjelman toimivat asiat että keskeiset kehittämiskohteet. Tutkimustulosten ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkokaupassa: Case Sesonkia Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mistä Sesonkia Oy:n Satokausi-verkkokaupan asiakaskokemus muodostuu. Tavoitteena oli saada yleinen kuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin aikana. Asiakaskokemuksen ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Lähikaupan palveluiden kartoittaminen ja kehittäminen: Case S-Market Tanelinranta
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, kuinka tyytyväisiä S-Market Tanelinrannan asiakkaat ovat nykyiseen palvelutarjontaan ja miten toimintaa voisi kehittää niin, että asiakkaille voisi muodostua entistä onnistuneempia ...
Asiakaskokemuksen johtaminen
(2018)
Tutkimuksen taustalla oli tarve kehittää Veikkauksen myyntipaikkojen Pelaamot ja ravintolapelit-yksikön asiakaskokemusvastaavien työnkuvaa. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen johtamista sekä asiakaskoke ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen fine dining-ravintolassa : Case Ravintola Pöllöwaari
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kokonaiskuva asiakaskokemuksesta fine dining-ravintolaympäristössä. Tutkimuskysymykset liittyivät fine dining-illalliskokemuksen laatukriteereihin, onnistuneen asiakaskokemuksen ...
Keskisuomalainen-konsernin palvelukeskuksen käyttöönotto ja kehittäminen
(2019)
Keskisuomalainen-konsernin tuottamien julkaisujen ja palveluiden tekeminen perustuu digitalisaatioon ja tietotekniikkaan. Tietotekniset ratkaisut eivät aina toimi, vaan syntyy häiriöitä, jotka raportoidaan ja joita ...
Kokemuksia Työkykypalvelusta : Pirkanmaan työvoima- ja yrityspalvelujen alueellisen kokeilun asiakkaiden kokemuksia Työkykypalvelusta 1.8.2017 - 31.12.2018
(2019)
Pirkanmaan työvoima- ja yrityspalveluiden alueellinen kokeilu oli osa Sipilän hallituksen kärkihanketta Uudistetaan työvoimahallinto työllistymistä tukevaksi. Tampereen kaupungin työllisyyspalvelut lähtivät kehittämään ...
Kävijäkokemukset Valon kaupunki -tapahtumassa 2018
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kävijäkokemuksia vuosina 1990 - 1999 syntyneillä nuorilla aikuisilla oli Valon kaupunki -tapahtumasta 2018. Tavoitteena oli löytää tapoja, joilla nuorten aikuisten ...