Haku
Viitteet 1-10 / 19
Matkailualan yhteiskunnallisten yritysten perustamisen syyt
(2019)
Matkailu- ja palveluala on keskeinen ja kehittyvä ala, jonka osuus maailman taloudesta on merkittävä. Vastuullisuuden käsite on tärkeä termi alan kehityksessä. Sosiaalisesti, taloudellisesti ja ekologisesti vastuullisessa ...
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Äitien kokemuksia raskausajasta kohtukuoleman jälkeen
(2019)
Kohtukuolema on raskas kokemus, joka aiheuttaa pelkoa ja ahdistusta myös seuraavaan raskausaikaan. Äidit tarvitsevat kohtukuoleman jälkeisen raskauden aikana entistä enemmän tukea ja kaipaavat toistuvasti varmistusta vauvan ...
Saattajana toimivien hoitajien kokemuksia kehitysvammaisen aikuisen kohtaamisesta terveydenhuollossa
(2019)
Kehitysvammaiset ovat erilaisista vammaisryhmistä suurin. Kehitysvammaisia kohdataan
terveydenhuollossa jokaisella sektorilla ja kehitysvammainen aikuinen tarvitseekin usein
enemmän terveydenhuollon palveluita kuin muu ...
Brändin tuoman lisäarvon vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen muotiliiketoiminnassa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka brändin tuoma lisäarvo vaikuttaa muotiliiketoiminnassa kuluttajan ostopäätökseen. Samalla pyrittiin selvittämään mitkä ovat ne asiat, jotka brändeissä tuovat lisäarvoa sekä ...
Valon kaupunki 2019 -tapahtuma lapsiperheen näkökulmasta
(2019)
Tutkimuksessa haluttiin selvittää lapsiperheiden asiakaskokemuksia vuoden 2019 Valon kaupunki -tapahtumasta ja löytää mahdollisesti kehityskohteita tulevia tapahtumia silmällä pitäen. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli ...
Kuluttajien näkemys Ale Pupi Jyväskylän imagosta
(2019)
Ale Pupi Jyväskylä on vuonna 2007 Jyväskylän keskustaan avattu aikuisille suunnattu eng-lantilaistyylinen pubi. Ravintolan kohderyhmää ovat 18–60-vuotiaat kaupunkilaiset, ja ravintolan toimintastrategia perustuu edullisiin ...
Muutoksen vakiintuminen henkilöstön näkökulmasta : Case: Uusi toimintamalli Yritys X:n yksikössä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millä tavalla henkilöstön näkökulmasta uusi toimintamalli on vakiintunut Yritys X:n tutkittavassa yksikössä. Tutkimuksen avulla pyrittiin havaitsemaan uuden toimintamallin vakiintumista ...
Asiakaskokemus verkkomaksupalvelun tilaus- ja käyttöönottovaiheessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaalle syntyvää asiakaskokemusta ja siihen vaikuttavia tekijöitä Paytrailin verkkomaksupalvelun tilaus- ja käyttöönottovaiheessa. Teoreettisessa viitekehyksessä käsiteltiin muun muassa ...