Haku
Viitteet 1-10 / 13
Tapahtuman digitaalinen markkinointiviestintä : Case: Power Cup Rovaniemi 2019
(2019)
Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Turnaus järjestetään vuosittain vaihtuvilla paikkakunnilla yhteistyössä Suomen Lentopalloliiton ja isäntäpaikkakunnan seurojen kanssa. Tapahtumaa on järjestetty ...
Vaikuttajamarkkinointi vaatebrändin markkinointistrategiassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhdestä markkinoinnin uusimmasta ja trendik-käimmästä ilmiöistä, vaikuttajamarkkinoinnista, kokonaisvaltainen teoreettinen tarkastelu. Opinnäytetyön tehtävänä oli määrittää ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
Vaateliikkeen sisältömarkkinointi
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, minkälainen sisältö kiinnostaa Pompshopin asiakkaita sosiaalisessa mediassa ja miten Pompshopin kannattaa toteuttaa sisältömarkkinointiaan. Tulosten avulla Pompshop voi kehittää ...
Lajimielikuvatutkimus amerikkalaisesta jalkapallosta : Case: Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto
(2019)
Tässä tutkimuksessa haluttiin selvittää 15–35-vuotiaiden nuorten ja nuorten aikuisten mielikuvaa amerikkalaisesta jalkapallosta. Lisäksi tutkittiin, mitkä sosiaalisen median kanavat ja millainen sisältö tavoittavat kohderyhmän ...
Brändin vaikuttajamarkkinoinnin kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimivat vaikuttajamarkkinoinnin keinot, selvittää kuinka brändi löytää itselleen sopivat vaikuttajat ja kuinka rakentaa tuloksellista vaikuttajayhteistyötä. Tavoitteena oli tunnistaa ...
Uudelleenmarkkinointi Facebookissa : Case: Ryhtivaljaat.fi
(2019)
Sosiaalinen media on edelleen maailmanlaajuisesti kasvussa oleva trendi. Kuluttajien siirryttyä sinne, seurasivat myös yritykset perässä. Suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuuluvat Facebook ja Instagram tarjoavat ...
Solo Sokos Hotel Paviljongin imago Instagramissa
(2019)
Solo Sokos Hotel Paviljonki on Jyväskylässä sijaitseva, vuonna 2012 avattu ensimmäinen Solo-tyypin Sokos-hotelli. Se on tuottanut sisältöjä Instagram-tililleen jo vuodesta 2013, joten oli hyvä hetki tarkastella, millainen ...
Sisältömarkkinoinnin suunnitelma sosiaaliseen mediaan Sutiva Oy:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajalleni markkinointiviestintään tärkeimmät ja toimivimmat kanavat. Toimeksiantajana toimi ulkomaalauksiin keskittynyt maalausliike Sutiva Oy, jonka toiminta sijoittuu ...
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi Suomessa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miksi yritysten kannattaa hyödyntää sosiaalisen
median vaikuttajamarkkinointia Suomessa. Lisäksi haluttiin tutkia, minkälainen vaikuttajamarkkinointi toimii Suomessa ja mitä ...