Haku
Viitteet 1-10 / 48
Asiakaskokemusten hyödyntäminen digipalveluiden kehittämisessä
(2020)
Suomessa meneillään olevalla hallitusohjelmalla (2020) on tavoitteena muun muassa digitaalisten palveluiden kehittäminen ja hyödyntäminen. Suomessa etäkuntoutuksen kehittämisen kohderyhmänä ovat tähän asti olleet pääasiassa ...
Teknologiayrityksen menestyksen eväät: Strategisen kilpailuedun elementit ICT-toimialalla
(2019)
Tässä tutkimuksessa tutkittavaksi ilmiöksi valikoitui kilpailukyky ja siitä johdettuna erityisesti kilpailuedun määräytyminen ICT-toimialalla. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tie-toa siitä, miten toimialalla operoivat ...
Koulutusohjelman kehittäminen asiakaslähtöisesti
(2019)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto Sote Lean Master -koulutusohjelman asiakastyytyväisyys sekä koulutusohjelman toimivat asiat että keskeiset kehittämiskohteet. Tutkimustulosten ...
Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkokaupassa: Case Sesonkia Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mistä Sesonkia Oy:n Satokausi-verkkokaupan asiakaskokemus muodostuu. Tavoitteena oli saada yleinen kuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin aikana. Asiakaskokemuksen ...
Customer successin ja asiakaspolun merkitys asiakassuhteen kehityksessä
(2019)
Tehtävänä oli tutkia, millaista on Liveto Group Oy:n toteuttama customer success -toiminta asiakkuudenhallinnassa sekä customer success -asiakkaiden asiakaspolku. Tavoitteena oli selkeyttää toimeksiantajan customer success ...
Sitouttaminen urheiluseuraan : JYP Jyväskylä Oy
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekko-organisaatio JYP Jyväskylä Oy. Työn tavoitteena oli tutkia JYPin sosiaalisen median seuraajia sekä heidän asenteitaan ja motiivejaan seurata JYPiä. Tutkimuksen kohderyhmänä ...
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Lähikaupan palveluiden kartoittaminen ja kehittäminen: Case S-Market Tanelinranta
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, kuinka tyytyväisiä S-Market Tanelinrannan asiakkaat ovat nykyiseen palvelutarjontaan ja miten toimintaa voisi kehittää niin, että asiakkaille voisi muodostua entistä onnistuneempia ...
Asiakaskokemuksen johtaminen
(2018)
Tutkimuksen taustalla oli tarve kehittää Veikkauksen myyntipaikkojen Pelaamot ja ravintolapelit-yksikön asiakaskokemusvastaavien työnkuvaa. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakaskokemuksen johtamista sekä asiakaskoke ...
Asiakaskokemus Ihanat Putiikit -konseptissa
(2020)
Viime vuosina asiakaskokemus on noussut yhdeksi tärkeimmäksi kilpailutekijäksi kuluttajaliiketoiminnassa. Pärjätäkseen markkinoilla yritysten tulee huomioida asiakkaansa entistä kokonaisvaltaisemmin.
Ihanat Putiikit on ...