Haku
Viitteet 1-10 / 24
Satunnaista työtä tekevän työntekijän motivointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mikä motivoi satunnaista työtä tekeviä työntekijöitä. Tutkimus toteutettiin markkinatutkimusyritykselle, joka halusi pysyä salassa. Tulosten avulla haluttiin parantaa toimeksiantajayrityksen ...
Sähköisen taloushallinnon hyödyntäminen: Kysely Koillismaan alueen pk-yrityksille
(2019)
Sähköinen ja digitaalinen taloushallinto ovat yleistyneet voimakkaasti lähivuosien aikana ja muutos tulee kiihtymään tulevina vuosina. Taloushallinnon prosessit sähköistyvät ja automatisoituvat voimakkaasti digitalisoitumisen ...
Hyvän palvelun esteet asiakasrajapinnassa työskentelevien näkökulmasta Finlayson Oy:ssä
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin hyvän palvelun esteitä asiakasrajapinnassa työskentelevien näkökulmasta Finlayson Oy:ssä. Tutkimuksessa etsittiin ja nimettiin keskeisimmät yritys-, työntekijä- ja asiakaslähtöiset esteet ...
Eläköön elämyksellisyys
(2019)
Kyselytutkimuksena toteutetun opinnäytetyön tarkoituksena oli ottaa selvää muskariopetuksessa käytettävistä visuaalisista opetuskeinoista, niiden hyödyistä ja mahdollisuuksista muskariopetuksessa. Tutkimuksen tavoitteena ...
Fysioterapeuttien kokemuksia HAL-kuntoutusrobotin käytöstä
(2020)
Japani on yksi johtavia maita kuntoutusrobotiikan kehityksessä, mutta jostain syystä robottien käyttömäärä ei kohtaa hyvän saatavuuden kanssa. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa syitä tähän ongelmaan fysioterapeuttien ...
Logistiikan amk-opiskelijoiden asiakasprofiili
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millainen on Jyväskylän ammattikorkeakoulun logistiikan suomenkielisen tutkinto-ohjelman valinnut opiskelija. Toimeksiantajana toimi Jyväskylän ammattikorkeakoulu, jolla oli tarve ...
Esimiestyön kehittämistarpeet vuokratyöntekijöiden näkökulmasta
(2019)
Henkilöstöpalvelualalla on tavallista, että vuokratyöntekijät kokevat olevansa etäällä henkilöstöpalveluyrityksestä ja sen esimiehestä. Tämä johtuu siitä, että vuokratyöntekijät eivät välttämättä ole yhteydessä ...
Vaikuttavan Instagram-sisällön hyödyntäminen muotibrändin rakentamisessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin, millainen muotibrändien Instagram-sisältö kiinnostaa,
vaikuttaa ja sitouttaa Instagramissa muotibrändejä seuraavia yli 16-vuotiaita suomalaisia.
Tutkimuskysymysten avulla selvitettiin, miksi ...
Kausikorttiasiakkaiden asiakasuskollisuus. Case: JYP Jyväskylä Oy
(2020)
Tutkimusaihe syntyi toimeksiantaja jääkiekkoyhtiö JYP Jyväskylä Oy:n tarpeesta tutkia kausikorttiasiakkaidensa asiakasuskollisuutta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää syyt asiakasuskollisuuden taustalla sekä keinot ...
Varhaiskasvatuksen työntekijöiden käsityksiä neuvolan perheohjauksesta
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää varhaiskasvatuksen ja neuvolan perheohjauksen välistä yhteistyötä Muuramessa. Tavoitteena oli selvittää, millaisia käsityksiä varhaiskasvatuksen työntekijöillä oli neuvolan ...