Haku
Viitteet 1-10 / 32
Työnantajamielikuvan vaikutus työntekijäsaatavuuteen : Case Henkilöstöpalveluyritys X
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hotelli-, ravintola-, pitopalvelutoimialan (HoReCa)
työntekijöiden työnantajamielikuvan tilanne henkilöstöpalveluyrityksessä X. Tutkimuksen
avulla pyrittiin selvittämään, kuinka ...
Ravintolafutis-tapahtuman järjestäminen ja markkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitkä tekijät vaikuttavat Ravintolafutis-tapahtuman osallistujien määrään. Tavoitteena oli kasvattaa tapahtuman osallistujien määrää verrattuna edellisen vuoden tapahtumaan. ...
Jyvässeudun Taksiautot Oy:n brändi-imago asiakkaan näkökulmasta
(2020)
Taksilain muututtua vuonna 2018, kilpailu alalla alkoi. Tämä on johtanut siihen, että taksiyritysten on täytynyt alkaa panostamaan myös brändi-imagoonsa, jotta he erottuisivat kilpailijoista ja liiketoiminta pysyisi ...
Taidetapahtuman sisältömarkkinointi Facebookissa
(2019)
Tutkimuksen toimeksiantajalla oli ongelmana Facebook-julkaisujen huono sitouttaminen. Tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää, millaisilla Facebook-julkaisuilla kuopiolainen nykytaiteen tapahtuma ANTI-festivaali saisi ...
B2B-sähköpostimarkkinoinnin tehostaminen
(2020)
Sähköpostimarkkinointi on oleellinen osa nykypäivän yritysten välistä markkinointia. Se on edullista ja tavoittaa suuren joukon ihmisiä ympäri maailmaa. Kuitenkin huonosti suunniteltuna ja toteutettuna se voi antaa jopa ...
Kansainvälistyville pk-yrityksille suunnatun B2B- markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaista markkinointiviestinnän sisältöä kansainvälisille markkinoille suuntaavat B2B-yritykset haluavat saada. Tarkoituksena oli selvittää, mitä kanavia kohderyhmän edustajat haluavat ...
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Brändimaskotin suunnittelu pk-yritykselle
(2020)
Nykyajan yritykset pyrkivät rakentamaan brändejä erottuakseen kilpailijoistaan. Yritysten tulee luoda vahva brändi, jolla pyritään erottumaan kilpailevien yritysten tuotteista ja palveluista. Brändi koostuu erilaisista ...
Instagram yökerhon markkinointiviestintäkanavana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tunnistaa toimivat yökerhon Instagram-markkinoinnin keinot ja mahdollisuudet. Tutkimuksen tarve syntyi, kun toimeksiantajayritys Club Escapelta puuttui kokonaan sosiaalisen median ...