Haku
Viitteet 1-10 / 34
Asiakaskokemusten hyödyntäminen digipalveluiden kehittämisessä
(2020)
Suomessa meneillään olevalla hallitusohjelmalla (2020) on tavoitteena muun muassa digitaalisten palveluiden kehittäminen ja hyödyntäminen. Suomessa etäkuntoutuksen kehittämisen kohderyhmänä ovat tähän asti olleet pääasiassa ...
Yrittäjä ykköspaikalle - asiakaskokemus oppisopimuskoulutuksessa
(2021)
Ammatillinen koulutus käynyt läpi suuren muutoksen viimeisen kolmen vuoden aikana. Uudistuksen kärkenä ovat olleet osaamisperusteisuus ja asiakaslähtöisyys. Koulutus on siirtynyt vahvasti työelämässä oppimiseen. Yritykset ...
Sitouttaminen urheiluseuraan : JYP Jyväskylä Oy
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi jääkiekko-organisaatio JYP Jyväskylä Oy. Työn tavoitteena oli tutkia JYPin sosiaalisen median seuraajia sekä heidän asenteitaan ja motiivejaan seurata JYPiä. Tutkimuksen kohderyhmänä ...
Asiakaskokemuksen ja tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä : Case Tridea Oy
(2020)
Asiakaskokemuksen merkitystä yrityksen liiketoiminnalle ei voi liikaa korostaa. Nykypäivän kokemuksiin panostavassa yhteiskunnassa mieleenpainuvien asiakaskokemusten tarjoamisesta on tullut palveluliiketoiminnassa arkipäivää. ...
Asiakaskokemus Ihanat Putiikit -konseptissa
(2020)
Viime vuosina asiakaskokemus on noussut yhdeksi tärkeimmäksi kilpailutekijäksi kuluttajaliiketoiminnassa. Pärjätäkseen markkinoilla yritysten tulee huomioida asiakkaansa entistä kokonaisvaltaisemmin.
Ihanat Putiikit on ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen tapahtumassa : Case YleXPop
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia YleXPop -tapahtuman asiakaskokemusta ja saada selville tapahtuman kävijöiden motiiveja sille, miksi he ovat päättäneet osallistua kyseiseen tapahtumaan. Tarkoituksena oli löytää ne ...
Asiakkaan palvelukokemus The Local Culture Hostellissa
(2020)
The Local Culture Hostel Oy avasi alkuvuodesta 2018 kulttuuriteemaisen hostellin ja kahvilan Jyväskylän yläkaupungille. Vuoden 2020 tammikuussa yritys sulki ovensa ja haki konkurssiin. Toimeksiantajan kanssa asetettiin ...
Nirsoilua ja kokin kiusaamista: FODMAP-ruokavalion haasteet ravintolan asiakkaana
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli helpottaa ärtyneen suolen oireyhtymän ruokavaliohoidoksi kehitettyä FODMAP-ruokavaliota noudattavien asiakkaiden ravintolaruokailua sekä tuoda ravintoloihin enemmän tietoa ja ymmärrystä ...
Jukolan Juusto Oy:n myymälän asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Asiakaskokemukseen vaikuttavien tekijöiden merkitys on nykyisin yhä tärkeämpi yrityksen menestymisessä, koska yrityksen ja asiakkaiden kohtaamispisteiden määrä on lisääntynyt. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...
Verkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen Case: Vaniljakoti.fi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Vaniljakodin verkkokauppaa ja parantaa asiakaskokemuksia. Tavoitteena oli saada kokonaiskuva asiakaskokemuksen muodostumisesta ostoprosessin eri vaiheissa sekä asiakkaiden tyytyväisyys ...