Haku
Viitteet 1-10 / 225
Vapaaehtoismatkailun motiivit : Pääskyjen siivellä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Etelän vapaaehtoisohjelman eli Etvon kautta vapaaehtoismatkalle lähteneiden päämotiiveja. Tarkoitus oli kartoittaa myös sitä, miten silloinen elämänvaihe kietoutui motiiveihin ja ...
Ympäristökäsitysten vaikutus majoituskäyttäytymiseen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
Tutkimuksen tavoite oli kartoittaa suomalaisten matkailijoiden matkustustiheyttyä, majoituskäyttäytymistä, ympäristöasenteita ja niiden mahdollisia vaikutuksia niin arki- kuin majoituskäyttäytymiseenkin. Lisäksi selvitettiin ...
Lapsiperheet liikunta- ja hyvinvointimatkalla Case Jyväskylä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Lapsiperheet ovat merkittävässä roolissa Jyväskylän seudun matkailumarkkinoinnin kohderyhmänä uuden strategian ansiosta, ja heihin tullaan panostamaan entistä enemmän. Visit Jyväskylä kohdentaa kotimaan markkinoinnin ...
Uusasiakashankinnasta myyntiprosessin kehittämiseen : case: Riston Reissut
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2011)
Pohjois-Suomessa sijaitsevalla linja-autoyrityksellä oli tarvetta uusasiakashankintaan ja asiakasrekis-terin luomiseen. Työn tavoitteena on saada markkinoitua kuluvan vuoden syksylle ja keväälle 2012 yhteensä vähintään ...
Keski-Suomen Lauantaisauna-projekti
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyö on dokumentti siitä, miten Lauantaisaunatuote toteutettiin ja lanseerattiin. Raportin keskiössä oli ennen kaikkea työ, joka tehtiin, jotta Keski-Suomeen saatiin luotua täysin uudenlainen tapahtumakonsepti. ...
Markkinointiviestinnan suunnitelma Onnidog-tapahtumalle
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Keski-Suomen Jämsässä järjestettävälle Onnidog-tapahtumalle. Onnidog-tapahtuma on vuodesta 2014 asti järjestetty koiraharrastetapah-tuma. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia tapahtumalle ...
Verkkokaupan käyttö aktiviteettiyrityksen myynnissä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miksi aktiviteettimatkailuyritykset eivät käytä verkkokauppaa myynnin välineenä. Tutkimuksen tavoitteena oli kvantitatiivista tutkimusmenetelmää käyttäen selvittää, ovatko yrittäjät ...
Finlandia Marathon Suomen kartalle : tapahtuma ulkopaikkakuntalaisten osallistujien silmin
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvailla Jyväskylässä järjestettävää Finlandia Marathon – tapahtumaa Keski-Suomen ulkopuolelta osallistuvien juoksijoiden näkökulmasta. Tavoitteena on lisätä ymmärrystä osallistujien tarpeista ...
Tapahtumalla tavoitteisiin : Case: Meet the Events 2010
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
Työn tarkoituksena oli kehittää toimiva, kiinnostava ja kestävä kesätarjonnan esittelytapahtumakonsepti ja toteuttaa se ensimmäistä kertaa. Tapahtumamarkkinoinnin tehokkuutta usein aliarvioidaan ja uuden konseptin avulla ...
Hostellin markkinointiviestintä- ja jakelukanavat verkossa : Case: The Local Culture Hostel
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
Työn tavoitteena oli selvittää parhaat online markkinointiviestintä- ja jakelukanavat sekä viestin sisältö tekijöiden liikeidealle, The Local Culture Hostelille. Tutkimuksessa kartoitettiin kohderyhmän suosimia tiedonhaku- ...