Haku
Viitteet 1-10 / 97
Deepfake-kuvien ja -videoiden tunnistaminen
(2024)
Deepfake-teknologian kehitys on luonut uusia haasteita digitaalisen median luotettavuudelle ja turvallisuudelle. Deepfakejen tunnistaminen on tullut yhä tärkeämmäksi, kun niiden mahdollinen väärinkäyttö lisääntyy sosiaalisessa ...
Vaikuttajamarkkinoinnin arvo
(2024)
Opinnäytetyössä tutkittiin vaikuttajamarkkinoinnin arvoa. Tavoitteena oli tutkia, miten saadaan lisättyä arvostusta alalle ja miten luodaan arvoa vaikuttajilta yrityksille ja yrityksiltä vaikuttajille. Tutkimuskysymyksiksi ...
Mainonnan vaikutus kuluttajan ostopäätökseen eri kanavissa Case Mika Lankinen Oy
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tietoa Mika Lankinen Oy:n mainontaan liittyvistä asioista. Opinnäyte-työssä käsitellään yrityksen mainonnan vaikutusta kuluttajien ostopäätökseen, jotta pystytään ymmärtä-mään kuluttajien ...
Sosiaalinen media osana varhaisnuorten arkea
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millainen rooli sosiaalisella medialla on varhaisnuorten arjessa, sekä selvittää, millaisia vaikutuksia sosiaalisen median käytöllä on varhaisnuorten psykososiaaliseen kehitykseen. ...
Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia
(2023)
Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
Miten erottautua verkostomarkkinoijana Instagramissa vaikuttajamarkkinoinnin avulla?
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena hyödyntäen strukturoidun haastattelun menetelmää ja sisällönanalyysiä. Tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella verkostomarkkinointia Instagramissa ja arvioida ...
Ohjeita lammastilan ulkoisen viestinnän kehittämiseen
(2023)
Lammastilat ovat vähentyneet Suomessa 2000-luvulla, vaikka lampaanlihalle on riittänyt kysyntää. Lammas-tiloilta myydään usein tuotteita suoraan myös kuluttajille, joka vaatii osaltaan markkinointi ja viestintä-osaamista. ...
Digitaalisen markkinoinnin optimointi
(2023)
Tutkimuksen lähtökohtana oli toimeksiantajan kehittämistarve. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli jääkiekkoseura KeuPa Hockey Oy (myöhemmin KeuPa HT). Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida KeuPa HT:n nykyinen digitaalinen ...
Nuorten älypuhelinriippuvuuden yhteys sosiaaliseen vuorovaikutukseen: kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2023)
Älypuhelimesta on tullut tärkeä osa nykyajan ihmisten elämää. Yhdellä laitteella voi kätevästi esimerkiksi pitää yhteyttä muihin, lukea uutisia, käyttää kalenteria, kameraa ja navigaattoria. Helppo saavutettavuus tekee ...
Kauppakeskusten sisältömarkkinointi TikTokissa
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin kauppakeskusten strategista sisältömarkkinointia TikTokissa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten kauppakeskukset voivat hyödyntää TikTokia markkinoinnissaan ja mitä mahdollisia haasteita ...