Haku
Viitteet 1-10 / 11
The design and the effects of gamification to study results and engagement: case study Financial Management
(2023)
Education systems need to be developed constantly to keep up with the everchanging world and to ensure that all new information and methods are reaching the students. Thus, implementations systems need to be updated with ...
Piensävelikköjen hyödyntäminen melodian kuulonvaraisen hahmottamisen taidon kehittämisessä
(2023)
Pyrin luomaan tehokkaan ja toimivan melodioiden kuulonvaraisen hahmottamisen opiskeluun tarkoitetun välineen. Välineen tulisi vastata havaittuun ongelmaan, joka on musiikin
ammattiopiskelijoiden ja musiikin ammattilaisten ...
Jyväskylän ammattikorkeakoulun verkkosivujen auditointi sisällöllisen hakukoneoptimoinnin näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli auditoida Jyväskylän ammattikorkeakoulun suomenkieliset verkkosivut hakukoneoptimoinnin teemojen näkökulmasta. Opinnäytetyön pääfokus oli verkkosivujen sisällöissä ja sisällön optimoinnis ...
Itsekorjaavien tehtävien laadinta sähkösuunnittelukurssille
(2022)
Nykymaailmassa sähköistymisen sekä koronan siivittämänä etäopiskelun lisääntymisen myötä myös verkkopohjaisten opiskeluympäristöjen rooli kasvaa. Opiskeluympäristöjen tarkoituksena on helpottaa ja tukea opintojen aikana ...
Tietomalliprototyypin tuottaminen opetuskäyttöön
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa malli, jolla voidaan opettaa tietomallinnusta ja tyyppirakenteita. Toimeksiantajan pyynnöstä luotiin tietomalli, johon sisällytettiin yleisimpiä tyyppirakenteita betoni- ja ...
Miten puhua omasta kivusta lapsille? : Kyselytutkimus kroonisesta kivusta kärsivien vanhempien kokemuksista ja tuen tarpeista
(2021)
Vanhemman sairastuminen vaikuttaa koko perheeseen, jonka vuoksi on tärkeää kiinnittää huomiota kipusairautta sairastavan läheisiin. Ennaltaehkäisevän työn ja varhaisen tuen yhteiskunnalliset vaikutukset näkyvät kustannuksien ...
Videopelien visuaalinen markkinointi Instagramissa ja LinkedInissa
(2021)
Videopelien markkinointi sosiaalisessa mediassa on käsitteenä melko uusi, jonka vuoksi siitä on vaikea löytää netistä kattavasti hyödyllistä materiaalia. Moni ei välttämättä sitä tiedä kuinka tärkeää peliyritysten visuaalinen ...
Physically Based Renderer -materiaali Substance Designer -ohjelmassa
(2020)
Allegorithmic:n Substance Designer -ohjelmiston avulla tuotetaan korkealaatuisia tekstuureita 3D-malleihin usealla eri alalla. Pelialalla useat, suuret kuin pienetkin pelistudiot käyttävät Allegorithmic:n ohjelmistoja ...
Kasvilajien tunnistaminen neuroverkon avulla
(2020)
Neuroverkoilla on mahdollista tunnistaa kuvista lukuisia asioita hyvin tarkasti, kuten keuhkokuumetta röntgenkuvista tai luomien pahanlaatuisuutta. Tämä on avannut kuluttajille mahdollisuuden tunnistaa arkipäiväisiä asioita ...
Robotic Process Automation in containerized environment
(2020)
RPA has become one of the methods to automate computer-based processes. The use of RPA targets to implement software process automation into existing manual or semi-man- ual processes. Understanding the difference between ...