Tilasuunnittelun merkitys sosiaalisen median markkinoinnissa : fyysisen tilan viestinnän näkyvyysmalli
Tupala, Leija (2021)
Tupala, Leija
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052812111
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021052812111
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten tilasuunnittelun ja markkinoinnin keinoin voidaan vahvistaa brändin näkyvyyttä sosiaalisen median viestinnässä. Taustoitukseksi perehdyin brändäyksen, markkinoinnin ja sosiaalisen median käytäntöihin. Tutkin sosiaalisessa mediassa brändien sisällöntuotantoa ja analysoin brändien fyysisen tilan näkyvyyttä sekä ilmettä. Suunnitteluprosessin tavoitteena oli edetä benchmarkingia hyödyntämällä ja lopputuloksena esitellään fyysisen tilan näkyvyysmalli, jossa kuvitteellinen kampaamotila on esitelty sosiaalisen median viestinnän keinoin eri kanavissa.