Näytä suppeat kuvailutiedot

Kokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna

Haavisto, Jonna (2021)

dc.contributor.authorHaavisto, Jonna
dc.date.accessioned2021-05-31T06:11:48Z
dc.date.available2021-05-31T06:11:48Z
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/500354
dc.description.abstractLauhanvuori-Hämeenkangas -alue on saanut virallisen Unesco Global Geopark -statuksen keväällä 2020. Alueen tunnettavuuden lisäämiseksi markkinointiin kaivattiin lisää käytännön-läheisiä oppeja suoraan yrittäjille. Opinnäytetyön tarkoitus on kokeilujen kautta etsiä uusia markkinoinnin keinoja, joiden avulla yritykset ja heidän asiakkaansa saadaan mukaan mark-kinoimaan Geopark-aluetta. Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys liittyy kokeilevaan kulttuuriin kehittämistapana ja sen alakäsitteisiin kokeileva kehittäminen, yhteiskehittäminen sekä avoin innovointi. Tutkimusme-netelmänä käytettiin netnografiaa, tehden sosiaaliseen mediaan liittyvää havainnointia sekä käyttäen määrällistä ja laadullista sisällönanalyysia. Teoreettisen viitekehyksen ja empiiristen havaintojen tuloksena opinnäytetyössä pyritään ke-hittämään alueen markkinointia ja soveltamaan kokeilevaa kehittämistä käytäntöön esimerk-kien avulla. Opinnäytetyössä ilmenee ongelmanasetteluna markkinointi ja ratkaisuna siihen löytyvät kokeilukulttuurin työkalut. Opinnäytetyössä käsitellään todellisia kehittämistoimenpi-teitä, joita voidaan toteuttaa työelämälähtöisesti. Tehtyjen toimenpiteiden vaikuttavuutta arvi-oidaan sekä ennustetaan osana opinnäytetyön tuloksellisuutta.fi
dc.language.isofin-
dc.rightsfi=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|sv=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|en=All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.|-
dc.titleKokeileva kehittäminen markkinoinnin apuna-
dc.type.ontasotfi=Ylempi AMK-opinnäytetyö|sv=Högre YH-examensarbete|en=Master's thesis|-
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:amk-2021053012547-
dc.subject.specializationKulttuuri-
dc.subject.degreeprogramfi=Kulttuurituotanto|sv=Kulturproduktion|en=Cultural Management|-
dc.subject.ysomarkkinointi-
dc.subject.ysoopinnäytteet-
dc.subject.ysokehittäminen-
dc.subject.ysososiaalinen media-
dc.subject.ysoyritykset-
dc.subject.ysoyrittäjät-
dc.subject.ysoinnovaatiot-
dc.subject.ysokulttuurituottajat-
dc.relation.contractorLauhanvuori-Hämeenkangas Geopark ry-
dc.subject.disciplineKulttuurituottaja (ylempi AMK)-
annif.suggestions.linkshttp://www.yso.fi/onto/yso/p5878|http://www.yso.fi/onto/yso/p1380|http://www.yso.fi/onto/yso/p10564|http://www.yso.fi/onto/yso/p4230|http://www.yso.fi/onto/yso/p20774|http://www.yso.fi/onto/yso/p3128|http://www.yso.fi/onto/yso/p1178|http://www.yso.fi/onto/yso/p7903|http://www.yso.fi/onto/yso/p372|http://www.yso.fi/onto/yso/p23163fi


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot