Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median sisältösuunnitelma

Railo, Heli (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö (874.7Kt)
Lataukset: 


Railo, Heli
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060714817
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia henkilöstöravintola Salpakeskukselle digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon opas, joka tarjoaa erilaisia ideoita tuleviin kampanjoihin ja vinkkejä onnistuneeseen sisällöntuotantoon.
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Antell Ravintolat Oy:n Kouvolan toimipiste Salpakeskus. Salpakeskus on perustettu vuonna 2012 Kouvolan ydinkeskustaan, joka sijaitsee samassa rakennuksessa kuin Kouvolan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus. Salpakeskus toimii pääasiassa ELY-keskuksen henkilöstöravintolana.
Opinnäytetyön teoreettinen osuus muodostui erilaisista sisältömarkkinoinnin tekijöistä, joita ovat markkinointiviestintä, sosiaalisen median kanavat, markkinointi sosiaalisessa mediassa, sisältömarkkinoinnin rooli, sisältöstrategia, hyvän sisällön luonti, ostajapersoonat ja sisältömarkkinoinnin mittaaminen.
Tämän työn empiirinen osuus toteutettiin tekemällä teemahaastattelu, jossa hyödynnettiin puolistrukturoitua haastattelumuotoa. Teemahaastattelun avulla saatiin selville Salpakeskuksen nykytila ja tavoitetila, joiden ymmärtäminen on olennaisia tietoja tehtäessä kehittämistyötä. Kehittämistehtävänä luotiin sisältösuunnitelma, joka sisältää vuosisuunnitelmamallin, toimipisteelle luodut ostajapersoonat, erilaisia kampanja ideoita, joista on luotu myös yksi esimerkki-kampanjamalli sekä esimerkkipostaus sosiaaliseen mediaan.
 
This thesis was commissioned by Antell Ravintolat Oy’s Kouvola office Salpakeskus. Salpakeskus was established in 2012 in the city center of Kouvola and it is located in the same building as the Centre for Economic Development, Transport and Environment. Salpakeskus mainly serves as the ELY Centre's staff restaurant.
The purpose of this thesis was to prepare a production plan for digital marketing content for Salpakeskus to offer various ideas for future campaigns and tips for successful content production.
The theoretical part consisted of various content marketing factors, which are marketing communication, social media channels, marketing on social media, content marketing, content strategy, good content bullet, buyer personalities and measurement of content marketing.
The empirical part was conducted using a semi-structured thematic interview format. With the help of the theme interview, the current and target status of Salpakeskus was discovered, which was essential information when creating the development work. In the development task, a content plan was created including an annual plan template, buyer personalities, several campaign ideas (from which one campaign template was also created) and an example post for social media.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste