KoulutusalaOpinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)Liiketalous, hallinto ja markkinointi

    • Arvonmääritys yrityskauppatilanteessa 

      Leinonen, Petra (2022)
      Opinnäytetyön toimeksiantajana oli livestriimausta ja videotaltiointia tuottava suomalainen osakeyhtiö. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kohdeyrityksen arvo sekä tunnistaa toimenpiteet, joilla Kohdeyrityksen arvoa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasarvoa ennakoinnilla : IT-alan yrityksen asiakaskeskeisen ennakointivalmiuden kehittäminen 

      Sappinen, Jouni (2024)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tarkastella ennakoinnin ja palvelumuotoilun menetelmien soveltuvuutta informaatioteknologia-alan (IT) yrityksessä. Toimeksiantajayrityksen tarjoamaan kuuluu it-laitteet ja erilaiset it:n ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasimplementointiprosessin rajaaminen : palvelukoordinaattorin päiväkirja 

      Viitanen, Aleksi (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella palvelukoordinaattorin työtehtäviä sekä rajata ja dokumentoida asiakasimplementointiprosessin vaiheet toimeksiantajana toimineessa keskisuuressa suomalaisessa logistiikka-alan ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemuksen johtamisen kehittäminen 

      Valtasalmi, Ville (2024)
      Asiakaskokemuksen (CX) muodostumiseen ovat vaikuttaneet yritysten välinen kiristynyt kilpailutilanne sekä asiakkaiden tarve saada mieleenpainuvia kokemuksia, joiden avulla yritysten on mahdollista erottautua markkinoilla ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen tuotantolähtöisessä liiketoiminnassa 

      Mäkinen, Minna (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tarkastella erään tuotantolähtöisen yrityksen asiakaskokemuksen nykytilaa, luoda kehittämissuosituksia ja paikoin kehitystoimia asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Yritys toimii perinteisellä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemus B2B-verkkopalvelun kehityksessä: Lindström Group 

      Kosonen, Salla (2024)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantajayrityksen tarjoaman B2B-verkkopalvelun nykyistä asiakaskokemusta ja luoda asiakkaiden toiveisiin ja tuntemuksiin perustuva kehityksellinen tiekartta. Toimeksiantajayritys ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemus ja päätöksenteon ilmiöt palveluun sitoutumisen taustalla 

      Rentto, Heini (2023)
      Kilpailun kiristyttyä lähes alalla kuin alalla on asiakkailla entistä enemmän valinnanvaraa palveluntarjoajan suhteen. Tämä näkyy myös hyvinvointialalla, jossa verkkovalmennuksia erilaisiin tarpeisiin tarjoaa yhä useampi ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemus ja sen kehittäminen henkivakuutusyhtiössä 

      Rakkola, Sini (2023)
      Tässä opinnäytetyössä tutkimusmenetelmänä on käytetty autoetnografiaa ja sen tarkoituksena oli kuvata tuote- ja asiakaskokemuspäällikön työskentelyä ja kehitystä kohdeorganisaatiossa. Kohde organisaationa toimi Keskinäinen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaskokemus kestävän liiketoiminnan keskiössä : asiakaskokemuksen johtamismalli 

      Patrakka, Mika (2023)
      Työn tarkoituksena on kehittää vastuullisen liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen viitekehyksestä konkreettinen toimintamalli asiakaskokemuksen suunnitteluun ja johtamiseen pienissä ja keskisuurissa yrityksissä. Mallista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaslähtöinen rahastuspalvelu erikoistavarakaupassa 

      Mettälä, Krista (2024)
      Kehittämistyön tavoitteena oli selvittää, pystytäänkö itsepalvelukassoja rakentamalla kehittämään asiakkaiden itsepalveluasiointia, sekä parantamaan itsepalvelurahastuksen asiakaskokemusta erikoistavarakaupassa. Keskeisintä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakasneuvojan rooli asiakaskokemuksen kehittämisessä ja asiakasymmärryksen lisäämisessä 

      Herrala, Anniina (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten asiakasneuvoja voi omassa työssään vaikuttaa asiakaskokemukseen päivittäisessä työssään. Tavoitteena oli myös tutkia tekijöitä, jotka vaikuttavat asiakaskokemuksen kehittämiseen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelu tilitoimistossa X 

      Lipitsä-Pentikäinen, Anni (2023)
      Tässä opinnäytetyössä perehdyin Tilitoimisto X asiakaspalveluun ja sen kehityskohteisiin. Tilitoimisto X on 15 vuotta alalla toiminut nykyään kansainvälinen yritys, joka kuitenkin kamppailee asiakaspoistuman kanssa. Halusin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelun kehittäminen henkilöstökokemuksen avulla 

      Keijonen, Joona (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan asiakaspalvelua tutkimalla sen haasteita henkilöstön näkökulmasta ja löytämällä kehitysehdotuksia sen toiminnan kannalta olennaisiin asioihin. Tarkoituksena oli luoda ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelun moninaiset työtehtävät 

      Leskinen, Reetta (2023)
      Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön päätavoitteena on tarkastella asiakaspalvelun roolia sekä päivittäisiä työtehtäviä tekniikan alan tukkukaupassa pääkaupunkiseudulla. Tavoitteena on kuvata työtehtävien monipuolisuutta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelutiimin kehittäminen valtionhallinnon organisaatiossa 

      Ylönen, Emmi (2024)
      Tämän opinnäytetyön tavoite oli perustaa asiakaspalvelutiimi. Tietoa kerättiin nykyisiltä työntekijöitä kyselyn avulla, jotta saatiin tietoa millaisia tehtäviä he jo tekevät ja löytyykö niistä yhteneväisyyksiä. Tiimin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspersoonien tunnistaminen palvelumuotoilun keinoin apteekissa 

      Niemi, Liisa (2022)
      Tämä opinnäytetyö on tutkimusperusteinen kehittämistyö, joka toteutettiin toimeksiantona Tammedica apteekille. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa ja määrittää apteekin olennaisimmat asiakaspersoonat kahdessa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspito osana myyntityötä 

      Säteri, Sami (2022)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin päiväkirjamuotoisena ja raportointia sitä varten tehtiin kymmenen viikon ajan. Seurattavien viikkojen aikana seurattiin yrityksen yhden toiminnan myyntitiimin toimintaa. Yritys, jonka toimintaa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyys B2B-kaupassa 

      Kuusisto, Eerika (2021)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yritys X:n asiakkaiden tyytyväisyyttä ja sen pohjalta pohtia keinoja, jolla asiakaskokemusta voitaisiin kehittää paremmaksi. Opinnäytetyön teoriaosuus keskittyy kolmeen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyyskyselyt Truck Masters Finland Oy:lle 

      Poutanen, Erja (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakastyytyväisyyskyselyt toimeksiantajan, Truck Masters Finland Oy:n käyttöön ja arvioida tulosten perusteella, kuinka kyselyjä voitaisiin jatkokehittää. Työssä suoritettiin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyäisyyskysely MoviGo:n personal trainer palveluihin 

      Sievänen, Pauliina (2021)
      Tämä toimeksianto on toteutettu MoviGo:lle. Toimeksiantona oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen tarjoamiin palveluihin. Työn tietoperustana käytettiin asiakkuudella johtamista ja asiakasymmärrystä palveluliiketoiminnan ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad