"asiakaskokemus" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Asiakaskokemuksen muodostuminen verkkopalvelussa: case Yritys X 

      Ahtonen, Annika; Hentilä, Julia (2023)
      Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemus ja sen muodostuminen. Opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimi hyvinvointialan yritys, joka tarjoaa verkkovalmennuksia. Työn tavoitteena oli tutkia kohdeyrityksen asiakaskokemuksen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaslähtöisyys Pohjois-Savon käräjäoikeudessa 

      Hirvonen, Päivi (2023)
      Tänä päivänä julkisen sektorin organisaatiot ovat alkaneet kiinnittämään yhä enemmän huomiota asiakaskokemuksen merkitykseen ja asiakaslähtöisyyden edistämiseen toiminnassaan ja toimintatavoissaan. Tämä tutkimus tarkasteli ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakaspalvelun mittaaminen 

      Kinnunen, Toni (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli mitata ja kehittää BMW-korjaamon työnjohtajan työnkuvaa Bavaria Finland Oy:lle. Työnjohdon kuormitus oli lisääntynyt lähivuosien aikana siten, ettei henkilöstö ollut tuntenut selviävänsä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen - itsepalveluportaalin käyttöönottoprosessi 

      Järä, Saara (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työn toimeksiantajan asiakkailleen tarjoaman palvelukanavan, itsepalveluportaalin, käyttöönottoprosessia. Itsepalveluportaali on toimeksiantajan keskeinen asiakaskanava, jonka ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen : Finavian Chatbot 

      Ketola, Minttu (2021)
      Digitaaliset palvelut yleistyvät ja kehittyvät nopeaa vauhtia nyky-yhteiskunnassa. Osana yritysten tarjoamia digitaalisia palveluita ovat erilaiset chat-palvelut ja automatisoidut chatbotit. Myös digitaalisen asiakas- ja ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Etäasiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen, tapaus Rautalammin Osuuspankki 

      Heikkinen, Päivi (2021)
      Pankkitoimiala elää murroksessa ja sen toiminta on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisien vuosien aikana. Verkkopalveluiden käytön kasvaminen on johtanut siihen, että pankin asiakassuhteet eivät ole paikkakuntasidonnaisia. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Henkilöstöpalveluyrityksen asiakasprosessin kehittäminen työmarkkinatutkimuksia hyödyntämällä: kokeilevan kehittämisen avulla ketterään muutokseen 

      Pikkarainen, Joonas; Venäläinen, Tiina (2023)
      Työmarkkinat ovat tällä hetkellä suuressa murroksessa ja muutoksia tapahtuu nopeaan tahtiin. Suurimmalla osalla yrityksistä on haasteita pysyä kaikissa muutoksissa mukana. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Kokouspalveluiden asiakastyytyväisyys : Ylivieskan Kulttuurikeskus Akustiikka 

      Pökkylä, Elisa (2022)
      Maaliskuussa 2020 maailmalle levinneen COVID-19 pandemian vaikutus kokous- ja tapahtumatoimialaan on ollut merkittävä. Kokous- ja tapahtuma-ala on ollut yksi eniten kärsineistä toimialoista. Pandemian myötä kokousasiakkaiden ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Käyttökoulutuksen asiakaskokemuksen kehittäminen - Case Ponsse training services 

      Hyvönen, Antti; Nukari, Tomi (2022)
      Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa jatkuvasti yrityksen menestymisen kannalta. Yhä useampi yritys kirjaa asiakaskokemuksen strategiaansa. Aikaisempien tutkimusten perusteella Ponssen luoma asiakaskokemus käyttökoulutusten ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Majoitus- ja ravitsemisalan vuokratyöntekijöiden sitouttaminen henkilöstöpalvelualalla 

      Naumanen, Juho (2022)
      Tässä työssä tutkittiin henkilöstöpalvelualalla toimivan toimeksiantajayrityksen HoReCa-sektorin vuokratyöntekijöiden sitoutumisen lähteitä sekä keinoja, joiden avulla sitoutumista voidaan kasvattaa. Tutkittavaa aihetta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Ostoskärryjen vaikutus lapsiperheiden asiointiin : Lapsiperheiden asiointi huonekalumyymälässä 

      Torvinen, Janne (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheiden asioimiseen kansainvälisen huonekaluketjun myymälässä. Tavoitteena oli siis selvittää, miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheasiakkaiden ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Palvelutuotannon virtaus sujuvaksi 

      Soininen, Iitu (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja pankin yritysasiakkaille suunnatun pankkiyhteysvaltuutusprosessiin liitty- vien asiakaskysymyksien vähentämiseen hyödyntäen Leanin, palvelutuotannon mittaamisen ja asiakaskokemuksen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Selvitys Pestuumarkkinoiden asiakaskokemuksesta kehittämistyön tueksi 

      Tarvainen, Roosa (2022)
      Työn tarkoituksena oli tehdä selvitys asiakaskokemuksesta Pestuumarkkinoilla, ja sen pohjalta antaa tapahtumalle kehitysehdotuksia käytännön kehittämistyötä varten ja sen tueksi. Työssä aineistona hyödynnettiin ja analysoitiin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Strategiat yksityisasiakkaiden hankkimiseksi ja sitouttamiseksi: case Autopuhdistus Karppanen Oy 

      Riekkinen, Ville; Willman, Lassi; Kojonkoski, Rene (2023)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on selvittää Autopuhdistus Karppanen Oy:n yksityisasiakkaiden tilannetta ja luoda kehitysideoita yrityksen toimintaan yksityisasiakkaiden puolelle. Autopuhdistus Karppanen Oy on Kuopiosta lähtöisin ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tapahtumasuunnitelmapohja Case Kuopion restonomiopiskelijat KUREO ry vuosijuhlat 

      Kvist, Niina; Liukkonen, Saku (2021)
      Opinnäytetyömme tarkoituksena on luoda tapahtumasuunnitelma Kuopion Restonomiopiskelijoiden KUREO ry:n 20-vuotisjuhlille yhdessä KUREO ry:n hallituksen ja KUREO ry:n event tiimin kanssa. Juhlien tavoitteena on vahvistaa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tavoitteena hyvän asiakaskokemuksen B2B verkkokauppa 

      Harlamoff, Jonna (2021)
      Asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä tekijä liiketoiminnassa menestymiseen. Hyvä asiakaskokemus ei ole tärkeä vain kuluttajille suunnatussa (B2C) liiketoiminnassa vaan myös yritystenvälisessä (B2B) liiketoiminnassa. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Tavoitteena onnistunut asiakaskokemus: case Istekki Oy, Asiakaspalvelut Sote P 

      Saastamoinen, Auli (2023)
      Opinnäytetyössä käsiteltiin asiakaskokemusta, joka on yrityksissä suosittu strateginen painopistealue. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, toteutuiko työn toimeksiantajan Istekki Oy:n strateginen tavoite onnistuneesta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Verkkokaupan konversio-optimoinnin kehittäminen 

      Kanervo, Ossi (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli toimeksiantaja yrityksen verkkokaupan konversio-optimoinnin kehittäminen. Työn tavoitteena oli kehittää konversio-optimoitu testiversio nykyisestä verkkokaupasta. Työ tuli tehdä samalle ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Visuaalinen myyntityö erikoiskaupassa 

      Sutinen, Eevi (2023)
      Opinnäytetyön aihe oli visuaalinen myyntityö erikoiskaupoissa. Opinnäytetyössä perehdyttiin visuaalisen myyntityön ohjeistuksiin sekä tutkittiin havainnoimalla eri kohteiden visuaalisen myyntityön toteutusta. Tavoitteena ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad