Haku
Viitteet 1-10 / 19
Palvelutuotannon virtaus sujuvaksi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja pankin yritysasiakkaille suunnatun pankkiyhteysvaltuutusprosessiin liitty-
vien asiakaskysymyksien vähentämiseen hyödyntäen Leanin, palvelutuotannon mittaamisen ja asiakaskokemuksen ...
Tapahtumasuunnitelmapohja Case Kuopion restonomiopiskelijat KUREO ry vuosijuhlat
(2021)
Opinnäytetyömme tarkoituksena on luoda tapahtumasuunnitelma Kuopion Restonomiopiskelijoiden KUREO ry:n 20-vuotisjuhlille yhdessä KUREO ry:n hallituksen ja KUREO ry:n event tiimin kanssa. Juhlien tavoitteena on vahvistaa ...
Etäasiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen, tapaus Rautalammin Osuuspankki
(2021)
Pankkitoimiala elää murroksessa ja sen toiminta on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisien vuosien aikana. Verkkopalveluiden käytön kasvaminen on johtanut siihen, että pankin asiakassuhteet eivät ole paikkakuntasidonnaisia. ...
Majoitus- ja ravitsemisalan vuokratyöntekijöiden sitouttaminen henkilöstöpalvelualalla
(2022)
Tässä työssä tutkittiin henkilöstöpalvelualalla toimivan toimeksiantajayrityksen HoReCa-sektorin vuokratyöntekijöiden sitoutumisen lähteitä sekä keinoja, joiden avulla sitoutumista voidaan kasvattaa. Tutkittavaa aihetta ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen : Finavian Chatbot
(2021)
Digitaaliset palvelut yleistyvät ja kehittyvät nopeaa vauhtia nyky-yhteiskunnassa. Osana yritysten tarjoamia digitaalisia palveluita ovat erilaiset chat-palvelut ja automatisoidut chatbotit. Myös digitaalisen asiakas- ja ...
Kokouspalveluiden asiakastyytyväisyys : Ylivieskan Kulttuurikeskus Akustiikka
(2022)
Maaliskuussa 2020 maailmalle levinneen COVID-19 pandemian vaikutus kokous- ja tapahtumatoimialaan on ollut merkittävä. Kokous- ja tapahtuma-ala on ollut yksi eniten kärsineistä toimialoista. Pandemian myötä kokousasiakkaiden ...
Tavoitteena hyvän asiakaskokemuksen B2B verkkokauppa
(2021)
Asiakaskokemuksesta on tullut merkittävä tekijä liiketoiminnassa menestymiseen. Hyvä asiakaskokemus ei ole tärkeä vain kuluttajille suunnatussa (B2C) liiketoiminnassa vaan myös yritystenvälisessä (B2B) liiketoiminnassa. ...
Käyttökoulutuksen asiakaskokemuksen kehittäminen - Case Ponsse training services
(2022)
Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa jatkuvasti yrityksen menestymisen kannalta. Yhä useampi yritys kirjaa asiakaskokemuksen strategiaansa. Aikaisempien tutkimusten perusteella Ponssen luoma asiakaskokemus käyttökoulutusten ...
Selvitys Pestuumarkkinoiden asiakaskokemuksesta kehittämistyön tueksi
(2022)
Työn tarkoituksena oli tehdä selvitys asiakaskokemuksesta Pestuumarkkinoilla, ja sen pohjalta antaa tapahtumalle kehitysehdotuksia käytännön kehittämistyötä varten ja sen tueksi. Työssä aineistona hyödynnettiin ja analysoitiin ...
Ostoskärryjen vaikutus lapsiperheiden asiointiin : Lapsiperheiden asiointi huonekalumyymälässä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheiden asioimiseen kansainvälisen huonekaluketjun myymälässä. Tavoitteena oli siis selvittää, miten ostoskärryt vaikuttavat lapsiperheasiakkaiden ...