Haku
Viitteet 1-10 / 23
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus, Maanrakennus Lämsä Oy
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli suunnitella, sekä toteuttaa laadukkaat, helposti päivitettävät ja informatiiviset kotisivut toimeksiantajayritykselle. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten luodaan ...
Markkinoinnin tarkastelu: ravintola Sataman helmi
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella ravintola Sataman helmen markkinointia. Tavoitteena on jakaa tietoutta toimeksiantajalle sekä lisätä ymmärrystä markkinoinnin strategisen ja suunnitelmallisen toteuttamisen ...
Facebook-markkinointikampanja Tilitoimisto Siilin Laskennalle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa toimeksiantajayritykselle uusasiakashankintaan sopiva markkinointikampanja. Toimeksiantajana oli Tilitoimisto Siilin Laskenta Ky. Markkinointi-kampanjan kanavaksi ...
Cafe Väinön asiakassegmentointi ja toiminnallinen kehittäminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kuopion Väinölänniemellä sijaitsevan kahvila Cafe Väinön
asiakassegmenttejä sekä saada kehitysideoita kahvilan toimintaan ja koko Väinölänniemen aluetta ajatellen.
Tavoitteena ...
Matkailualueen yhteisorganisaatiomalli: yhteistyöllä voimaa Kuopio-Tahko matkailualueen kasvuun
(2023)
Tiivistelmä
Pohjois-Savon alueelta puuttuu matkailutoimialan johtamisen ja kehittämisen yhteisorganisaatio. Tällä hetkellä Kuopio-Tahko Markkinointi Oy on matkailualueen ainoa järjestäytynyt yhteisorganisaatio. ...
Parasosiaalisten suhteiden vaikutus Z-sukupolven ostokäyttäytymisessä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Z-sukupolven ostokäyttäytymistä ja parasosiaalisten suhteiden vaikutusta. Tutkimuksessa tarkasteltiin julkkismainonnan strategista hyödyntämistä ja pyrittiin syvällisempään ymmärrykseen ...
Tiedolla johtaminen: kuukausiraportti
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda helposti käytettävä ja selkeä raportointipohja omassa työs-säni hyödynnettäväksi.
Opinnäytetyön kirjallisuusosuudessa käsittelen teoriaa myynnin nykytilasta ja sen johtamisesta, ...
STARTUP – YRITYKSEN DIGITAALISEN KASVUN MENETELMÄT kasvuhakkerointi ja kasvumarkkinointi
(2022)
Tiivistelmä Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, onko StartUp-yrityksen mahdollista hyödyntää digitaalisia metodeja kuten kasvuhakkerointia ja kasvumarkkinointia yrityksen kasvun tukena. Työn tavoitteena oli ...
Yrittäjyyttä kirjailijana: kirjailijan keinot kirjan markkinoinnin, henkilöbrändin ja yrittäjäasenteen kehittämiseksi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tausta ja tavoitteet pohjautuivat kirjailijan yrittäjä-identiteetin vahvistamisen keinojen, sekä kirjan markkinoinnin, - ja kirjailijan henkilöbrändäyksen keinojen tutkimiseen. Opinnäytetyön päätavoitteena ...
TALOYHTIÖN YHTEISET TILAT – MUUNTELEMALLA KANNATTAVAKSI
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää markkinointitutkimuksen avulla uuden liiketoimintamallin kehittämistä
taloyhtiöiden yhteisten tilojen muuntamisessa vuokrauskäyttöön. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli
kuopiolainen ...