Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakkuuden hoitomallin kehitys IT-yritykseen
(2023)
Opinnäytetyössä käsitellään toimeksiantajayrityksen myynnin ja asiakkuuden hoitomallin tilaa sekä luodaan kehityssuunnitelma näille osa-alueille teorian ja haastatteluiden perusteella. Valmiin tuotoksen on tarkoitus toimia ...
Asiakaspalvelun merkitys osana B2B-asiakaskokemusta
(2021)
Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys ovat entistä suuremmassa määrin osa menestyneen yrityksen kilpailukeinoja myös B2B-liiketoiminnassa. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli antaa B2B-liiketoiminnan alalla toimivalle ...
Kahvilapalvelujen kehittäminen itsepalvelumyynnin avulla
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin Meilahden sairaala-alueella työskentelevän henkilökunnan tarvetta saada kahvilapalveluja myös niinä aikoina, kun alueen kahvilat ja ravintolat ovat ...
Asiakaskokemuksen johtamisen keskeisimmät elementit B2B-ympäristössä
(2022)
Hyvä asiakaskokemus on tärkeää yrityksen menestyksen kannalta, sillä positiivinen asiakaskokemus luo yritykselle kilpailuetua. Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää toimeksiantajan laitetoimitusprosessia. Tarkoituksena ...
Verkkokauppa osana maanrakennusalan myyntiprosessia
(2021)
Tarkoituksena tässä opinnäytetyössä oli tuottaa tietoa toimeksiantajalle markkinan tämän hetken suhtautumisesta verkkokauppaa kohtaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä haastattelututkimus siitä olisiko maanrakennusalan ...
Yritys x: Verkkokaupan perustamisen keskeiset valinnat
(2023)
Tämä opinnäytetyö tarkasteli erään yrityksen (jatkossa Yritys) verkkokaupan perustamisen keskeisiä valintoja. Työn tavoitteena oli luoda Yritykselle ehdotus verkkokaupan suunnittelusta ja toteutuksesta, keskittyen ...
Asiakasyhteydenottojen prosessien kehittäminen yrityksen X asiakaspalvelussa
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on asiakasyhteydenottojen prosessien kehittäminen toimeksiantajaorganisaation asiakaspalvelussa. Toimeksiantajayrityksen nimeä ei mainita opinnäytetyössä. Opinnäytetyössä kehitettiin asiakaspalvelun ...
Työmaaviestinnän tila ja viestinnän vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Pelkällä työn laadukkaalla toteuttamisella ei voida taata erottumista muista toimijoista. Hyvästä asiakaskokemuksesta on tullut yksi tärkeimmistä erottautumiskeinoista. Suurin osa asiakkaista on valmis maksamaan korkeamman ...
Customer Success Managerin rooli asiakaskokemuksen rakentamisessa B2B-yrityksessä : Customer Success Managerin pelikirja
(2022)
Opinnäytetyön kohteena on B2B-yritys Nomentia, joka on Suomen johtava kassanhallinnan yritys, ja jonka tarkoituksena on kasvaa vielä vahvemmin pohjoismaihin ja Eurooppaan. Yrityksessä toimii tällä hetkellä kaksi Customer ...
Kunni Equestrian sosiaalisen median suuntauksien luominen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda suuntaviivat markkinoinnille sosiaalisessa mediassa. Suuntauksien pohjalta luotiin opas hyödynnettäväksi markkinoinnissa. Työn tilaajana on aloitteleva maneesin vuokrauspalveluja ...