Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakaspalvelun laadun kehittäminen poikkeusolojen aikana
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka asiakaspalvelun laatua on mahdollista kehittää poikkeusolojen aikana ja kuinka siitä on mahdollista saada liiketoiminnallista hyötyä. Aihe on erittäin ajankohtainen, sillä ...
Asiakaskokemuksen johtamisen keskeisimmät elementit B2B-ympäristössä
(2022)
Hyvä asiakaskokemus on tärkeää yrityksen menestyksen kannalta, sillä positiivinen asiakaskokemus luo yritykselle kilpailuetua. Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää toimeksiantajan laitetoimitusprosessia. Tarkoituksena ...
Pirkanmaan paahtimon myynnin kehittäminen vähittäiskaupassa palvelumuotoilun avulla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää asiakkaan ostokäyttäytymistä. Toimeksiantaja Pirkanmaan paahtimo pyrkii kasvattamaan myyntiään vähittäiskaupassa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää uusia myynninedistämisratkaisuja ...
Asiakas- ja käyttäjätuen palveluprosessin kehittäminen
(2022)
Kehittämistyön tilaajana toimi suomalainen kiinteistö- ja rakentamistalouden kehitysyhtiö Haahtela-kehitys Oy, jonka Helpdesk-toiminta oli kehitystyön kohteena. Tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakas- ja käyttäjätuen ...
Asiakkaiden osallistaminen ohjelmistokehitysprosessiin
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää potilastietojärjestelmää tuottavan yrityksen toimintaa enemmän asiakaslähtöiseksi ja asiakkaita osallistavaksi. Tarkoituksena oli kartoittaa yrityksen asiakkaiden osallistamisen ...
Asiakkaiden brändikokemus : case Crazy Town Oy
(2022)
Nykypäivänä tuotteilta ja palveluilta vaaditaan paljon. Kuluttajat kaipaavat elämyksiä, tarinoita ja muistoja, jotka liittävät heidät vahvasti osaksi brändiä, sen luomaa yhteisöä ja identiteettiä. Brändien ja yritysten ...
Customer Success Managerin rooli asiakaskokemuksen rakentamisessa B2B-yrityksessä : Customer Success Managerin pelikirja
(2022)
Opinnäytetyön kohteena on B2B-yritys Nomentia, joka on Suomen johtava kassanhallinnan yritys, ja jonka tarkoituksena on kasvaa vielä vahvemmin pohjoismaihin ja Eurooppaan. Yrityksessä toimii tällä hetkellä kaksi Customer ...
Kunni Equestrian sosiaalisen median suuntauksien luominen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda suuntaviivat markkinoinnille sosiaalisessa mediassa. Suuntauksien pohjalta luotiin opas hyödynnettäväksi markkinoinnissa. Työn tilaajana on aloitteleva maneesin vuokrauspalveluja ...
Yrityspakettien kehittäminen virkistyspäiville asiakkaiden toiveiden pohjalta – case Tappara – Tamhockey Oy
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin yrityspalveluiden kehittämistä asiakkaiden toiveiden pohjalta. Opinnäytetyö koostui teoriaosuudesta ja kyselymuotoisesta selvityksestä. Selvityksen tarkoituksena oli saada selville ...
Cavitar Oy:n asiakasymmärryksen syventäminen : kohti palveluliiketoimintaa
(2023)
Asiakasymmärrys muodostuu eri lähteistä kerätystä tiedosta, jonka avulla yritys oppii tuntemaan asiakkaansa ja heidän tarpeensa. Yritys saavuttaa merkittävää kilpailuetua onnistuessaan tuottamaan kokonaisvaltaisen ratkaisun, ...