Haku
Viitteet 1-10 / 10
Bränditutkimus LAB-ammattikorkeakoulusta : case: Alumnien metsä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia LAB-ammattikorkeakoulun brändiä ja Alumnien metsä -projektin vaikutusta siihen. Tutkimuksessa on ollut kaksi osaa. Ensimmäinen osa tutki Alumnien metsä -projektin lähtötilannetta ...
The impact of smart tourism after the COVID-19 pandemic : Vietnamese visitors experience smart tourism technology in Vietnam
(2023)
In response to the continental shift in global tourism dynamics caused by the COVID-19 pan-demic, this study aimed to determine how smart tourism technology can serve as a driving force to improve the visitor experience ...
Sosiaalisen median suunnitelma Lahden kaupungin tapahtumapalveluille
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Lahden kaupungin tapahtumapalveluille. Työ tavoitteena oli luoda sosiaalisen median suunnitelma tapahtumapalveluiden tarpeiden mukaan. Suunnitelmassa määritellään hyödylliset kanavat, ...
Vaikuttajamarkkinointi Suomen matkailualalla
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee vaikuttajamarkkinointia Suomen matkailualalla. Työssä tutkittiin, kuinka Suomen matkailualan yritykset voisivat hyödyntää vaikuttajamarkkinointia, kun kohderyhmänä on yli 50-vuotiaat. Lisäksi työssä ...
Kehittämissuunnitelman toteutus matkailualan yritykselle : Green Key -sertifikaatti Lehmonkärjelle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämissuunnitelma matkailualan yritykselle. Työssä selvitettiin olisiko Lehmonkärjen lomakeskuksella mahdollisuutta hakea Green Key -ympäristösertifikaattia tämänhetkisten yritystoimien ...
Hämeenlinnan taidemuseon kävijätutkimus
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä paikkakuntalaiset tietävät Hämeenlinnan taidemuseosta ja millaisia mielikuvia siitä heille herää. Työssä keskityttiin taidemuseon satunnaisiin kävijöihin sekä ei-kävijöihin, ...
Kehityssuunnitelma Guesthouse Solbacka Iittala
(2020)
Opinnäytetyössä tuotettiin kehitysehdotuksia eri menetelmien avulla toimeksiantajayrityksen tarpeisiin. Kehitysehdotuksista muodostettiin kehityssuunnitelma. Teoriaosassa, käsittelyosassa sekä kehityssuunnitelmassa ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma : case: Local4U
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona paikallis- ja matkailusivustolle nimeltä Local4U. Työn tavoitteena oli luoda yritykselle digitaalisen markkinoinnin suunnitelma. Vuonna 2020 perustetun sivuston tarkoitus on tuoda ...
Establishing a Bangladeshi Restaurant in the Finnish city of Lappeenranta
(2023)
The thesis here is concerned with establishing a Bangladeshi restaurant in the city of Lappeenranta, situated in Finland. The paper was intended with strong formulations based on different queries and knowledge sourced ...
Asiakaskokemus musiikkitapahtumassa : Headland Lahti 2022
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Headland-festivaalin asiakaskokemuksen nykytilaa festivaalivieraiden kokemusten perusteella. Tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayritykselle tietoa festivaalin eri osa-alueiden ...