Haku
Viitteet 1-5 / 5
Study of consumer behavior : case of Glostars : how a company can benefit from consumer research
(2021)
The objective of the study was to conduct consumer research among users of the case company. Research aims to identify what influence consumer behaviour has on marketing activities and how to use the consumer research to ...
Tapahtuma-alan yrityksen brändiopas: case Amarayda Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön pääasiallinen tarkoitus oli tuottaa käytännönläheinen brändiopas pienelle tapahtuma-alan yritykselle Amarayda Oy:lle. Brändioppaan tarkoituksena on tuoda yritykselle tukea toiminnan brändäämisen kanssa. ...
Markkinointistrategia taloushallinnon palveluyritykselle : case: yritys X
(2023)
Jokainen yritys tarvitsee toiminnalleen päämäärän. Markkinointistrategia kertoo, kuinka haluttuun päämäärään päästään. Käytännössä markkinointistrategian ja -suunnitelman avulla toteutetaan määriteltyä liiketoimintastrategiaa. ...
Kansainvälisten osaajien työllistyminen Etelä-Karjalassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kansainvälisten osaajien työllistymistä Etelä-Karjalan alueen yrityksiin. Opinnäytetyö tutkii millä palveluilla ja toimenpiteillä yritykset rohkaistuisivat palkkaamaan ...
Real-time business intelligence : data-driven decisions for sales stakeholders
(2023)
This study delves into the realm of real-time business intelligence, highlighting its pivotal role in driving data-informed decisions among sales stakeholders. Through a diary-based approach, the study focuses on the ...