Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalinen markkinointi ja sosiaalisen median käyttöönotto ravintolaan

Keski-Sikkilä, Aino (2021)

Avaa tiedosto
Keski-Sikkila_Aino.pdf (630.4Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Keski-Sikkilä, Aino
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121726679
Tiivistelmä
Opinnäytetyö on valmistettu ravintolalle sosiaalisen median käyttöönoton tueksi sekä tarjoamaan ohjeita julkaisumateriaaleihin sosiaalisen mediaan.

Opinnäytetyön tavoitteet olivat lisätä sitoutuneempia asiakassuhteita, lisätä asiakastyytyväisyyttä, luoda strategia sosiaalisen median käytölle yrityksen hyväksi sekä luoda positiivista ja läpinäkyvämpää materiaalia asiakkaille sosiaalisen median kautta kuvilla sekä videoilla.

Opinnäytetyöhön teoreettista tietoa on kerätty painetuista kirjoista, internetissä julkaistuista artikkeleista sekä verkkosivuilta. Näiden avulla pystyttiin tuottamaan teoreettista taustaa uudemmista materiaaleista

Työni tutkimusmenetelmäksi keskitettiin benchmarking- menetelmä, jossa verrattiin saman ketjun ja alueen ravintoloiden sosiaalisen median sisällön tuotantoa ja opinnäytetyön avulla saada konkreettista tukea markkinointiin. Opinnäytetyön tulosten hyödyntämisten kautta voidaan lisätä asiakassuhteita ja myyntiä hyvien asiakaskokemuksien kautta.

Vertailutulosten pohjalta keskivertaisesti tukee markkinointia monipuolinen markkinoinnin tapa, jolla voidaan vaikuttaa asiakkaan tunteisiin, vuorovaikutukseen sekä mielikuvaan. Laajalti vaikutteita antoi monipuolisesti huomioidut ajankohdat, jonka avulla markkinointiin voidaan vaikuttaa monella eri tavalla.

Sesonkien ja tapahtumien kautta vaikutettu markkinointi tukee yrityksen aktiivisuutta markkinoinnin päivittämiseen. Sesonkiin kuuluu esimerkiksi vuodenajat sekä arki- ja juhlapyhät.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste