Telia laite-esittely
Tähtinen, Saku (2021)
Tähtinen, Saku
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121990080
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121990080
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään Telian laite-esittelyä teorian ja käytännön esimerkkien avulla. Työn tavoitteena on antaa lukijalle selkeä kuva laite-esittelystä, miten se auttaa yrityksen orgaanista näkyvyyttä, sekä mitä kaikkea laite-esittelyn luominen pitää sisällään. Työssä käydään myös lävitse sosiaalisen median suurta osuutta yrityksen näkyvyyden kannalta ja kuinka laite-esittely tukee myös yrityksen sosiaalisen median näkyvyyttä. Tutkielmaa pohjustetaan ensin käymällä läpi laite-esittely yleisesti miettimällä sen tavoitteita ja vaiheita, joita se käy lävitse. Tämän jälkeen selvitetään, kuinka esittelyn näkyvyys voidaan optimoida ja mitä sääntöjä on suositeltavaa noudattaa näkyvyyden parantamisessa. Seuraavassa osiossa perehdytään itse laite-esittelyn rakenteeseen ja kuvien editointiin sekä niiden käyttöön. Viimeisissä osioissa tutustaan laite-esittelyn videotuotantoon, pohditaan, kuinka siitä saadaan kiinnostava sekä käsitellään esittelyn jälkimainonta hyödyntäen yrityksen sosiaalisia median kanavia. Työn tuloksista voidaan päätellä laite-esittelyiden olevan yrityksen oman sisällöntuotannon kannalta erittäin tärkeitä, koska ne tuottavat yritykselle arvoa myyntien lisäksi luomalla yritykselle parempaa brändiä orgaanisen näkyvyyden avulla.