Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Iisalmen Sanomien ilmoitusjärjestelmä asiakkaiden ja henkilöstön arvioimana

Huttunen, Jenna (2012)

 
Avaa tiedosto
Huttunen_Jenna.pdf (718.4Kt)
Lataukset: 


Huttunen, Jenna
Savonia-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012121719719
Tiivistelmä
Tiivistelmä

Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Iisalmen Sanomien ilmoitusjärjestelmän vahvuudet ja mahdolliset kehitettävät osa-alueet sekä tuoda esille kehittämisideoita tutkimusaineistoon perustu-en.

Tutkimusmenetelminä on käytetty kvalitatiivista ja kvantitatiivista menetelmää. Tietoa on hankittu teemahaastatellen Iisalmen Sanomien ilmoitusosaston henkilöstöä sekä hyödyntämällä Tietoykkö-nen Oy:n toteuttamaa kvantitatiivista asiakastyytyväisyyskyselyä Iisalmen Sanomien ilmoitusasiak-kaille. Teoreettinen viitekehys rajautuu nykyaikaiseen markkinointiin ja 7P-malliin, mitkä jäsentävät opinnäytetyön tutkimuskohdetta ja tuloksia.

Asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan organisaation vahvuudet painottuvat henkilöstöön ja toi-miviin prosesseihin. Asiakkaat antoivat parhaat arvosanat mediamyynnin palvelun ystävällisyydelle sekä mediamyynnin joustavuudelle ja sujuvuudelle. Henkilöstön mielestä organisaation vahvuuksi-na painottuvat henkilöstö ja toimivat prosessit. Henkilöstö antoi parhaat arvosanat omien tuottei-den ja palvelujen tuntemiselle sekä aineistoliikenteen sujuvuudelle.

Asiakkaiden mukaan organisaation kehitettävinä osa-alueina painottuvat tuote ja tarjooma, henki-löstö sekä markkinointiviestintä. Asiakkaat antoivat heikoimmat arvosanat lehden tekniselle laadul-le ja eri ilmoitusratkaisujen esittelylle. Henkilöstön mukaan organisaation kehitettävät osa-alueet painottuvat kilpailukeinoista hintaan sekä henkilöstöön ja asiakaspalveluun. Henkilöstö antoi hei-koimmat arvosanat lehden tarjoamalle lisäarvolle asiakkaan liiketoimintaan, työntekijöiden aktiivi-selle yhteydenpidolle asiakkaaseen sekä asiakkaan toimialan tuntemukselle. Lisäksi esille nousi yksittäisiä, konkreettisia kehityskohteita: puhelinjärjestelmä ja palvelupisteiden sijainti, lehden pai-nolaatu, verkkolehden toimivuus ja hinnoittelun johdonmukaisuus.

Jatkotutkimusaiheiksi nousivat ilmoitustilan hinnoittelu ja toimivat teknologiset ratkaisut ilmoitus-myynnin tukena.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste