Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Seinäjoen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Towards success by innovative marketing : Case: Junior Chamber International in Kokkola

Tynkkinen, Teija (2013)

 
Avaa tiedosto
Tynkkinen_Teija.pdf (486.2Kt)
Lataukset: 


Tynkkinen, Teija
Seinäjoen ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303063011
Tiivistelmä
Yksi opinnäytetyön ydinalueista on kuvata keksinnön ja innovaation ero. Työssä kuvaillaan keksinnön matkaa kohti menestyvää innovaatiota sekä mitä tarkoite-taan, kun puhutaan innovatiivisesta markkinoinnista.

Työssä pyritään löytämään keinoja markkinoida ilmaiseksi tai pienin kustannuksin käyttäen hyväksi innovatiivisia keinoja ja mahdollisuuksia markkinoinnin toteuttamisessa.

Innovatiiviset markkinointikeinot on suunniteltu toteutettavaksi Nuorkauppakamarin Kokkolan toiminnan markkinoinnissa tavoitteena lisätä tunnettuutta, tuottavuutta ja näkyvyyttä sekä hankkia uusia jäseniä, uusia yhteistyökumppaneita ja muita mahdollisia etuja.

Tavoitteiden saavuttamiseksi on suunniteltu vuosikalenteri arvioidun budjetin kera.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste