Markkinointiviestintäsuunnitelma : case: Ace Corner Finland
Arvola, Taru (2013)
Arvola, Taru
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304295404
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304295404
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Lahdessa toimivalle moottoripyöräkahvilalle, Ace Corner Finlandille. Aihe on valittu yhdessä kohdeyrityksen kanssa. Yrityksellä ei entuudestaan ole laadittuna markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Opinnäytetyö käsittelee rajatusti markkinointiviestinnän suunnittelua ja keinoja, joista on tulevaisuudessa yritykselle eniten hyötyä.
Opinnäytetyö on jaettu teoria- ja empiriaosaan. Teoriaosa koostuu kahdesta isommasta pääotsikosta eli markkinointiviestinnän suunnittelusta ja markkinointiviestinnän keinoista. Teoriaosassa lähdemateriaalina on käytetty kirjallisuutta ja monia sähköisiä lähteitä. Empiirinen osuus rakentuu teorian pohjalta ja siinä laaditaan yritykselle käyttöön markkinointiviestintäsuunnitelma.
Työn tuloksena syntynyt markkinointiviestintäsuunnitelma on yritykselle arvokas tietolähde, jota yritys voi tulevaisuudessa käyttää laajentaessaan ja parantaessaan nykyistä markkinointiviestintää.
Opinnäytetyö on jaettu teoria- ja empiriaosaan. Teoriaosa koostuu kahdesta isommasta pääotsikosta eli markkinointiviestinnän suunnittelusta ja markkinointiviestinnän keinoista. Teoriaosassa lähdemateriaalina on käytetty kirjallisuutta ja monia sähköisiä lähteitä. Empiirinen osuus rakentuu teorian pohjalta ja siinä laaditaan yritykselle käyttöön markkinointiviestintäsuunnitelma.
Työn tuloksena syntynyt markkinointiviestintäsuunnitelma on yritykselle arvokas tietolähde, jota yritys voi tulevaisuudessa käyttää laajentaessaan ja parantaessaan nykyistä markkinointiviestintää.